در بازدید فرمانده ارشد آجا در فارس و استاندار فارس مطرح شد

حال دو سرباز حادثه نی ریز وخیم است / 26 سرباز تا کنون از بیمارستان مرخص شده‌اند

در بازدید فرمانده ارشد آجا در فارس و کهگیلویه و بویر احمد و استاندار فارس از مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس در نی‌ریز، بستری بودن ۲۸ سرباز حادثه و وخامت حال ۲ مجروح مطرح شد.

حال دو سرباز حادثه نی ریز وخیم است / 26 سرباز تا کنون از بیمارستان مرخص شده‌اندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علی سامانی در حاشیه عیادت از مصدومان سانحه دیده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از بهبودی سربازان حادثه دیده کمیسیون پزشکی در ارتباط با آنها تشکیل می‌شود و به تناسب وضعیت جسمی آنها در خصوص معافیت کامل، معافیت رزم و یا ادامه خدمت نظام وظیفه آنها تصمیم‌گیری می‌شود. 

وی با تاکید بر اینکه اخذ معافیت از ادامه خدمت نظام وظیفه برای سربازان حادثه دیده دوم تیرماه مراحلی دارد و تصمیم نهایی را کمیسیون پزشکی  اعلام می‌کند افزود: نکته حائز اهمیت روحیه بالای سربازان بستری و خدمت‌رسانی کادر درمانی است که از علوم پزشکی تشکر می‌کنم.

 محمد علی افشانی، استاندار فارس در این دیدار گفت: کادر پزشکی، پرستاری و درمان با تعهد و مسئولیت‌شناسی به وظیفه خود در قبال این گروه از بیماران به خوبی عمل کردند و از میان 54 بیمار بستری شده سانحه دو اتوبوس حامل سربازان،  همه آنها به جز دو نفر وضعیت بهتری دارند. 

استاندار فارس با بیان اینکه چنانچه برخی از دوستان در ارتباط با روند درمانی سربازان حادثه دیده سخنانی مطرح کرده‌اند، از سر دلسوزی بوده است خاطرنشان کرد: انتظار است که رسانه‌ها به جای دامن زدن و بزرگنمایی جزئیات کاری کنند که درد مردم و بیماران التیام یابد. 

محمد هادی ایمانیه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت:  از 54 مجروح دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان تاکنون 26 نفر با پایان دوران نقاهت از بیمارستان شهید رجایی مرخص شدند. 

وی اظهار داشت: از 28 مجروحی که هم اینک در بیمارستان شهید رجایی بستری هستند، 14 تن از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه موسوم به آی.سی.یو تحت مراقبت بودند که امروز سه نفر از آنها به بخش عادی منتقل شدند.

ایمانیه افزود: در حال حاضر 11 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که امیدواریم سه شنبه هشتم تیرماه سه نفر از آنها نیز به بخش عادی منتقل شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: در میان مجروحان این حادثه دو تن از مجروحان وضعیت رو به بهبودی ندارند که امیدواریم با دعای مردم در این روزها و شب‌های مقدس از شفای الهی بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۸ تير ۱۳۹۵
و همچنین برخورد با افراد خاطی و مقصر حادثه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۸ تير ۱۳۹۵
اللهم اشفع کل مریض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۸ تير ۱۳۹۵
اللهم الشف کل مریض
آخرین اخبار