لاگربک:شایسته این پیروزی بودیم/مقابل فرانسه بهتر بازی می کنیم

سرمربی ایسلند پس از پیروزی مقابل انگلیس و راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ گفت:ما شایسته این پیروزی بودیم.

لاگربک :شایسته این پیروزی بودیم/ مقابل فرانسه بهتر بازی می کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان لارس لاگربک یکی از دو سرمربی ایسلند پس از پیروزی ارزشمند شاگردانش برابر انگلیس و راه‌یابی به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 تمیش را سزاوار این پیروزی ارزشمند دانست.

او گفت:این عملکرد تیمی بود.ما به خوبی سازمان یافته بودیم، هر کسی کار خود را انجام می داد.در زمین همه چیز سرجای خودش بود. ما سزاوار پیروزی بودیم.

فوتبال برنده شدن،گل نخوردن و گل زدن است. این تیم نشان داد که می تواند چه کارهایی بکند.این بازیکنان بسیار عالی بود.

لاگربک افزود:ما سعی کردیم در حفظ توپ کمی خونسردتر عمل کنیم. ما در حال برداشتن گام های کوچکی هستیم.اما باید به پیشرفت خود ادامه دهیم. من به بازیکنانم که هنگام دفاع از نتیجه کمتر ریسک کردند احترام می گذارم.

 
زمانی که شما با تیمی مانند انگلستان بازی می کنید فشار زیادی روی شما وجود دارد.پس از سوت پایان بازی بسیار شاد بودیم.
لاگربک درباره دیدار بعدی مقابل فرانسه نیز گفت:بازی فرانسه  مسابقه حتی بزرگتری خواهد بود. ما با میزبان در یک چهارم نهایی در پاریس  بازی خواهیم کرد. این بازی حتی بزرگتر از بازی با انگلستان است. ما می خواهیم بهتر عمل کنیم.

این بازی بر بازیکنان ما تاثیر خواهد داشت. برخی از آنها سزاوار امضای قرارداد با باشگاه های بزرگتری هستند. به علاوه این تجربه بزرگی برای آنها خواهد بود. این بازیکن هنوز هم می توانند پیشرفت کنند و حتی بهتر از این شوند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار