قم؛

مجموعه های نمایشی ماه رمضان 95

شبکه های سیما برای ایام ماه مبارک رمضان سریالهایی را تدارک دیده اند،و با توجه به این که باکس بعد از افطار یکی از پربیننده ترین باکس های پخش تلویزیون در ایام سال است.

مجموعه های نمایشی ماه رمضان 95
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مجموعه تلویزیونی «پادری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی، شب های ماه مبارک رمضان بعد از اخبار ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.
در خلاصه داستان این مجموعه که با دست مایه های طنز همراه است، آمده: قالیشویی مشتاق تعطیل شده است و فیروز در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را ادامه دهد. او که با انبوهی از فرش های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می دهد.
جمشید مشایخی، هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، مجید یاسر، ابراهیم آبادی، کریم قربانی، شهین تسلیمی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و زینب فلاحت پیشه بازیگران اصلی سریال پادری هستند که در این مجموعه ایفای نقش می کنند.


مجموعه های نمایشی ماه رمضان 95


در فاصله بین چهارم تا هشتم تیر هم (مصادف با لیالی قدر و شب های احیا) مینی سریال مناسبتی «کشیک قلب» به کارگردانی حسین مهکام و تهیه کنندگی علی پورکیانی روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

مجموعه های نمایشی ماه رمضان 95


سریال تلویزیونی «برادر» به نویسندگی آرش قادری و کارگردانی جواد افشار که توسط نعمت چگینی برای پخش در شب های ماه مبارک رمضان تهیه شده، و هر شب ساعت ۲۱:۱۰ به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.
در خلاصه داستان این مجموعه آمده : حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود..
 پوریا پورسرخ،حسین یاری، حسن پورشیرازی،کاوه خداشناس،قدرت‌الله صالحی،  سیدمهرداد ضیایی،مجید واشقانی،سهیلا رضوی ،رضا توکلی ، سوگل طهماسبی،   بهنام قربانی،محمدرسول صفری،گلاره عباسی،کاظم بلوچی بازیگران اصلی سریال هستند.



در ضمن شبکه سه به دلیل پخش مسابقات فوتبال رمضان امسال هیچ سریالی برای پخش ندارد.

انتهای پیام/ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.