لرستان؛

نمایندگان لرستان منافع مردم را پیگیری کنند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان باید منافع مردم استان را به صورت جمعی پیگیری کنند.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در دیدار با نمایندگان مردم استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی ضمن تاکید بر حفظ وحدت، اتحاد و انسجام برای خدمتگذاری به مردم اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست تقویت همدلی برای خدمت به مردم ولایتمدار استان لرستان و حل مشکلات مردم است.
 
وی با بیان اینکه باور ما بر این است که اگر با هم باشیم همه کارها انجام می شود و برای مشکلات می توان راه حل پیدا کرد گفت: خداوند متعال به ما قدرت، امکانات و توانمندی های لازم را داده و هنر ما به کار گیری توانمندی ها و استفاده از ظرفیت ها و تبدیل تهدیدها به فرصت است.
 
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به ویژگی های این دوره از نمایندگان استان لرستان و حضور در کمیسیون های تخصصی بر ضرورت فعال بودن نمایندگان و دوری از مسائل حاشیه ای، جدیت و پیگیری حل مشکلات در راستای پیشرفت و توسعه استان تاکید کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی گفت: نقش نمایندگان در پیشبرد برنامه ها بسیار مهم و سرنوشت ساز است.
 
همه برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان باید اقدام کنند
 
وی در ادامه تعیین استان لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی را یک فرصت استثنائی دانست و عنوان کرد: در این راستا همه برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان باید اقدام کنند و با تعیین پروژه های خاص در ایجاد اشتغال تلاش کرده و با تعیین اولویت ها بر اجرای طرح ها نظارت دقیق داشته باشند.
 
وی در ادامه با اشاره به آسیب های اجتماعی لرستان مانند بیکاری، افزایش طلاق، گسترش مواد مخدر و ... بیان داشت: ازدواج، بیکاری، تامین مسکن و ... از جمله مشکلات جوانان استان به شمار می آید.
 
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بسیاری از جوانان تحصیل کرده در استان وجود داشته که بیکار بوده و به دنبال کار هستند عنوان کرد: در هر خانه ای در استان حداقل چند نفر بیکار وجود دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی بیان داشت: در این راستا ما مسئول حل این مشکلات هستیم و باید تلاش کنیم مشکلات جوانان استان را رفع کنیم چرا که امروز سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال جوانان بالاترین عبادت محسوب می شود.
 
وی با اشاره به عملکرد نمایندگان در شهرستانهای مختلف استان تصریح کرد: نمایندگان باید به صورت جمعی منافع استان را پیگیری و دنبال کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه نباید منافع حزبی، سیاسی و طایفه ای مانعی برای خدمت رسانی به مردم باشد بیان داشت: هر چه به مردم خدمت کنیم آخرت خود را آباد کرده ایم و بیشتر از همه خود ما از آن بهره مند می شویم.
 
وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های استان لرستان عنوان کرد: در این راستا باید این توانمندی های بالقوه به بالفعل تبدیل شوند.
 
وی بیان داشت: در این راستا نمایندگان با شناسایی توانمندی ها و انتقال آن به مسئولان و جذب اعتبارات لازم با مشکارکت مردم و سرمایه گذاران زمینه پیشرفت استان را فراهم کنند.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.