بیرجند؛

قتل پدر و فرزند در فردوس تکذیب شد

قتل يک پدر و فرزند در فردوس توسط اشخاصي غيربومي و انداختن جنازه ها در چاه تکذیب شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت :با سرقت يک دستگاه موتورسيکلت متعلق به یکی از شهروندان در شهرستان فردوس اقدامات گسترده ای جهت دستگیری سارقان انجام شد که دو نفر از سارقان سابقه دار در این موضوع شناسایی و دستگیر شدند .

سرهنگ سید محمد رضا سرفرازی افزود :سارقان در اعترافاتشان عنوان کردند که پس از سرقت موتورسیکلت با باز نمودن قطعات موتور ، تنه اصلی آن را درون چاهی واقع در زمین های کشاورزی مدفون کرده اند .

وی گفت : با اعتراف سارقان تیمی از مامورين انتظامي به به همراه نیروهای آتشنشاني به محل چاه اعزام شدند و قطعات موتورسيکلت را از درون چاه حدودا 30 متري خارج کردند .

وی افزود :فرد يا افرادي ناشناس از لحظه حضور مأموران انتظامي و عوامل امداد و نجات عکس برداري کردند و با قرار دادن تصاویر در فضاي مجازي اقدام به تحريک احساسات مردم و انتشار اکاذيبي دال بر وقوع قتل يک پدر و فرزند در شهرستان فردوس کرده اند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اظهار کرد: با تکذیب خبر قتل در شهرستان فردوس تأکید کرد : پلیس با عوامل پخش هرگونه شایعه در فضای عمومی و فضای مجازی که باعث ایجاد فضای رعب و وحشت و برهم زدن نظم و امنیت عمومی گردد برخورد خواهد کرد و دستگیری عوامل تهیه و پخش این شایعه نیز تحت پیگرد پلیس هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.