ایستگاه‌های پمپاژ آب کهگیلویه و بویراحمد فاقد دستگاه دیزل ژنراتور هستند

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد وجود دستگاه‌ها دیزل ژنراتور را در ایستگاه‌های پمپاژ آب استان امری ضروری دانست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فیض‌الله پاسره صبح امروز در جلسه پدافند غیر عامل مرکز کهگیلویه و بویراحمد پدافند غیر عامل را همزاد بشر عنوان کرد و گفت: در صورتی که تمامی مدیران به چارچوب اجرایی و ضوابط فنی و آئین‌نامه‌ها به وظایف خود عمل کنند قطعا به این مهم دست خواهیم یافت.
 
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات آبفار استان در راستای عملیاتی کردن پدافند غیر عامل در حوزه کاری اذعان کرد: وجود برخی تجهیزات در سیستم‌های آبرسانی نشان از توجه به مقوله پدافند غیر عامل است.
 
 این مسؤول در ادامه بر ضرورت نهادینه کردن پدافند غیر عامل در تمامی پروژه‌ها و برنامه‌ها اذعان کرد و افزود: به منظور جلوگیری از برخی خطرات در شبکه‌های آبرسانی، بیمارستانی و آتش‌نشانی و مکان‌های پر ازدحام شیر آتش‌نشانی در نظر گرفته شود.
 
پاسره با اشاره به اقدامات و برنامه‌های آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به اینکه برق ایستگاه‌های پمپاژ آب از سدها تامین می‌شود عدم وجود دستگاه دیزل ژنراتور از مشکلات در این حوزه است.
 
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد تعداد ایستگاه‌های پمپاژ آب در استان را 200 ایستگاه عنوان کرد و گفت: وجود دستگاه‌ها دیزل ژنراتور در ایستگاه‌های پمپاژ آب امری ضروری است.
 
وی با اشاره به ضرورت دستگاه‌های دیزل ژنراتور در ایستگاه‌های پمپاژ آب اذعان کرد: وجود این دستگاه با توجه به مقوله پدافند غیر عامل از بروز برخی مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند.
 
پاسره در پایان سخنان خود با تاکید بر نهادینه کردن پدافند غیر عامل در تمامی برنامه‌ها اذعان کرد: از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد انتظار داریم که برای شهرها و ایستگاههای پمپاژ آب دستگاه دیزل ژنراتور در نظر بگیرد تا با مشکلی مواجه نشویم.
 
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل آبفار در نهادینه کردن پدافند غیر عامل در تمامی برنامه‌ها خبر داد و گفت: امیدواریم تمامی مدیران به مقوله مهم و حساس پدافند غیر عامل توجه و دقت نظر کنند و آن را در برنامه‌ها و پروژه‌های خود لحاظ کنند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.