آبادان؛

روز قدس رمز ماندگاری استکبارستیزی در جهان اسلام

روز قدس رمز ماندگاری استکبارستیزی در جهان اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: یوم‌الله قدس یکی از روزهای مهم و حیاتی در جهان اسلام است که باعث شده استکبار جهانی بابت جنایت‌ها و تجاوز‌گری‌های خود پاسخگو باشد.

عبدالله سامری افزود: روز قدس مهم‌ترین رسالت آن زنده‌گذاشتن روحیه استکبارستیزی در عصر حاضر است و این موضوع باعث شده همه متجاوزان و مستکبران جهان از این روز وحشت‌زده باشند.

وی گفت: امام راحل با دیدی آینده پژوهانه این روز را تعیین کرده‌اند و امروز شاهد برکات این روز در عصر حاضر هستیم.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خوش وحشی‌گری و تجاوزگرانه رژیم جعلی صهیونیستی افزود: متأسفانه در سایه سکوت مدعیان حقوق بخش روز‌به‌روز در حال توسعه توطئه‌های ددمنشانه خود علیه جهان اسلام است.

سامری گفت: این رژیم جنایتکار بدون در نظر گرفتن حداقل‌ترین مبانی انسانی و حقوق بشر ملت مظلوم فلسطین را مورد آماج تجاوزهای گسترده خود قرار داده و از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند.

وی افزود: مردم مسلمانان با توجه به رسالت همدردی و حمایت از مظلوم بایستی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس صلابت خود را در مقابله با متجاوزان به نمایش بگذارند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس در واقع روز بیداری و افزایش بصیرت مسلمانان جهان در مقابل مستکبران عالم است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، روز قدس ، استکبار ، رمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.