غیاثی:سهمیه 200 متر برای قاسمی بعید است/المپیک جایگاه ویژه ای نسبت به سایر مسابقات دارد

کارشناس دوومیدانی کشورمان گفت:دور از ذهن است با توجه به عملکردی که رضا قاسمی در این چند مسابقه کسب کرده است بتواند در ماده 200 متر کسب سهمیه کند.

تیمورغیاثی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد:دوومیدانی کارانی مانند مرادی،زور آوند همین که در دوی ماراتن کسب سهمیه کرده اند،یک موفقیت بزرگ برای فدراسیون دوومیدانی محسوب می شود،این 2 ورزشکار به هیچ عنوان شانسی برای کسب مدال در المپیک ندارند فقط باید با توجه به هزینه هایی که فدراسیون برای آنها اعم از اردو،مسابقات بین المللی در نظر گرفته است بتوانند لااقل رکوردهای خودشان را در المپیک به ثبت برسانند.

وی افزود:در دووی سرعت هم تاکنون رضا قاسمی نتایج قابل توجهی کسب نکرده است،شاید فشار اصلی را در المپیک گذاشته است که بتواند در آنجا به موفقیت برسد اما باز هم بعید است که وی بتواند در ریودوژانیرو به رکورد خودش نزدیک شود،تفتیان هم تا کنون در مسابقات عملکرد درخشانی را ارائه کرده است امیدوارم در ریو بدن وی از فرم ایده آل خود خارج نشود و در المپیک هم مانند این چند رقابت فعلی نتایج درخشانی کسب کند.

غیاثی گفت: دور از ذهن است با توجه به عملکردی که رضا قاسمی در این چند مسابقه ارائه داده است بتواند در ماده 200 متر کسب سهمیه کند،کاری که انجام دادن آن در شرایط فعلی دور از دسترس است.

کارشناس دوومیدانی کشورمان بیان کرد:به دوندگان سرعتی کشورمان پیشنهاد می کنم که تمرکز خودشان را در دوی 100 متر بگذارند نه 200 متر چون بعید است در المپیک بتوانند مانند بولت،گاتلین و ....در 2 رشته همزمان به موفقیت برسند،پس بهتر است تنها روی ماده اصلی خودشان تمرکز کنند.

وی ادامه داد:خانم رجبی در این چند ماه فرم متوسطی را اتخاذ کرده است و زیاد احساس مسئولیت نمی کند وی باید با مردم روراست باشد، در المپیک مهم نتیجه گرفتن است نه فقط حضور در این بازی ها.

غیاثی افزود:صمیمی هم توانسته است سهمیه ورودی المپیک را کسب کند اما در چند مسابقه ای که شرکت کرده است،هیچ پیشرفت خاصی در وی ایجاد نشده است رکوردهای ضعیفی را به ثبت رسانده است با این شرایط بعید می دانم در المپیک به موفقیتی دست پیدا کند فقط امیدوارم در ریو بتواند پرتاب های خوبی را انجام دهد جزو 12 پرتابگر مرحله فینال باشد.

کارشناس دوومیدانی کشورمان تصریح کرد:احسان حدادی هم انشالا در این فرصت باقیمانده تا شروع بازی های المپیک بتواند به شرایط مطلوب گذشته خود بازگردد،مطمئن باشید اگر احسان در وضعیت معمولی خودش هم قرارداشته باشد می تواند مانند دوباره پیش به فینال این آوردگاه بزرگ ورزشی جهان صعود کند،یک مدال خوش رنگ برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

وی گفت: ارزنده هم در پرش طول مانند المپیک لندن توانست سهمیه ورودی المپیک را کسب کند و امیدوارم همان طور که خودش در رسانه ها وعده داده است بتواند رکورد بالای 8 متر را به ثبت برساند تا جزو پرندگان صعود کننده به مرحله پایانی باشد.

غیاثی در پایان اضافه کرد:المپیک جایگاه ویژه ای دارد و که هر ورزشکاری در این رقابت ها نسبت به دیگران عملکرد بهتری داشته باشد توانایی کسب مدال را خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار