ایلام؛

روز قدس روز همبستگی جهان اسلام علیه صهیونیست است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس روز همبستگی جهان اسلام علیه صهیونیست ها و حمایت از آرمان های ملت مظلوم فلسطین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جلال میرزایی اعلام کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس پیامی است به صهیونیست ها و حامیان این رژیم که ستم علیه ملت مظلوم فلسطین تداوم ندارد.
میرزایی اضافه کرد: خاورمیانه حدود یک سده است شاهد نوعی نسل کشی و ظلم علیه ملت مسلمان فلسطین به عنوان ساکنان اولیه این سرزمین است اما قدرت های بزرگ که همیشه از حقوق بشر دم می زنند هیچ اقدامی در زمینه احقاق حق فلسطینی ها انجام نداده اند.
وی افزود: همچنان شاهد ظلم علیه ملت ستم دیده فلسطین هستیم و بدون اینکه تغییری در وضعیت مردم این کشور ایجاد شود روز بروز نسل کشی فسطینی ها از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی بیشتر هم می شود.
میرزایی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی حتی به توافق هایی که برای حل مساله فلسطین همچون قرارداد صلح اسلو و زمین در برابر زمین هم پایبند نیست که همه اینها نشان دهنده خوی نسل کشی و جنایت کارانه سران صهیونیستی است.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اقدام ها و حرکت های ماندگار امام راحل نامگذاری جمعه پایانی ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس است که این حرکت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در زنده نگهداشتن حقوق ملت فلسطین و مبارزه علیه صهیونیست ها داشته است.
میرزایی اضافه کرد: روز قدس روز خروش و دفاع از آرمان های والای ملت فلسطین و نشان دهنده همبستگی جهان اسلام علیه صهیونیست های متجاوز است و به یقین این بار نیز ملت فهیم ایران و دیگر ملت های مسلمان یک صدا در راهپیمایی این روز حاضر می شوند.
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، قدس ، همبستگی ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.