کرمانشاه؛

آب لیموترش تازه و تخم شربتی یک نوشیدنی سالم

سرشار از ویتامین ها، کلسیم، پروتئین و آنتی اکسیدان ها است. این نوشیدنی باعث ایجاد احساس سیری و تنظیم میزان قند خون می شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مصرف منظم این نوشیدنی به دلیل دارا بودن مواد مغذی و آنتی اکسیدان فراوان، پیری زودهنگام را از شما دور کرده و به تناسب  اندامتان نیز کمک می کند.

این نوشیدنی  ها سرشار از کلسیم بوده و زودهضم تر از شیر هستند. میوه های سرشار از ویتامین مانند لیموترش باعث تولید و نگهداری هر چه بیشتر کلسیم در بدن می شوند.

 لیموترش انرژی اندکی وارد بدن می کند و در عین حال سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی بوده و یکی از مرکبات سالم محسوب می شود.

 از طرف دیگر تخم شربتی سرشار از مواد معدنی و به خصوص کلسیم و پتاسیم است. ترکیب آب لیموترش و تخم شربتی یک مکمل فوق العاده به خصوص برای خانم هایی است که در مرحله یائسگی قرار دارند.

از طرف دیگر ترکیب این دو ماده غذایی باعث تنظیم میزان قند خون، تصفیه بدن و حفظ سلامت روده ها می شود. تخم شربتی حاوی اسیدهای چرب امگا 3، فیبرها، آنتی اکسیدان ها، پروتئین ها و مواد معدنی مفیدی است که ذخیره چربی ها را متزلزل می کنند.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.