تبریز؛

محدودیت های ترافیکی روز قدس در تبریز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی از اعمال محدودیت های ترافیکی همزمان با روز قدس در هسته مرکزی شهر تبریز خبر داد.

سرهنگ ناصر میکائلی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز گفت:از ساعت 6 صبح روز جمعه 11 تیرماه تردد وسائل نقلیه در محدوده خیابان های امام از چهارراه شهید بهشتی تا میدان قونقا و تمامی مسیرهای فرعی منتهی به خیایان امام،میدان دانشسرا تا چهارراه قدس ،میدان نماز تا چهارراه شریعتی،خیابان ارتش حد فاصل چهارراه باغ شمال تا میدان شهدا و از تقاطع چهارراه 17 شهریور به سمت مصلی امام خمینی (ره) ممنوع خواهد بود.
محدودیت های ترافیکی روز قدس در تبریز

وی با بیان اینکه تمامی خودروهای پارک شده در این محدوده توسط پلیس به پارکینگ ها منتقل خواهند شد ؛از تمامی ساکنان این محدوده خواست از پنج شنبه شب  از پارک کردن خودرو در محدوده طرح ترافیکی خودداری کنند.
رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی با اشاره به در نظر گرفتن اتوبوس و تاکسی توسط شهرداری تبریز برای ایاب و ذهاب راهپیمایان روز قدس از آنها خواست ه از خودروهای شخصی استفاده نکنند.
محدودیت های ترافیکی روز قدس در تبریز
وی خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل ترافیک در زمان راهمپایی یوم الله قدس؛مرحله دوم طرح ترافیکی از ساعت 8 صبح روز جمعه تا پایان راهپیمایی روز قدس اجرا خواهد شد و از ورود هرگونه وسیله نقلیه و موتور سیکلت جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.