لرستان،

برپایی دو نمایــشگاه کاریکاتور با مــوضوع «هولوکاست» در لرستان

رییس حوزه هنری لرستان از برپایی دو نمایشگاه کاریکاتور با موضوع «هولوکاست» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ امیدی پور  با بیان اینکه استان لرستان روز قدس امسال میزبان آثار جشنواره بین المللی «هولوکاست» خواهد بود، اظهار داشت: حوزه هنری لرستان همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس اقدام به برگزاری نمایشگاه کاریکاتور هولوکاست در استان کرده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه به دو صورت در لرستان عرضه خواهد شد، گفت: یکی از نمایشگاه ها در قالب نمایشگاه نگارخانه ایی که در نگار خانه مهر حوزه هنری لرستان همزمان با روز قدس افتتاح می شود و دیگری به صورت نمایشگاه خیابانی که در آن آثار در ابعاد میدانی و به صورت متمرکز چاپ می شوند.

رییس حوزه هنری لرستان با بیان اینکه آثار جشنواره در مسیر راهپیمایی و در معرض دید راهپیمایان و عموم شهروندان قرار می گیرد، افزود: آثار نمایشگاه منتخبی است از آثارجشنواره بین المللی هولوکاست که ماه گذشته توسط حوزه هنری برگزار شد.

امیدی پور با اشاره به اینکه جشنواره بین المللی هولوکاست  ماه گذشته ابعاد جهانی پیدا کرده به طوریکه رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر اسرائیل به این جشنواره کاریکاتور واکنش نشان داده اند افزود: به هرحال جشنواره مسیر خود را طی کرده و آثار از کشورهای مختلف و هنرمندان داخل کشور ارائه شده است.

وی به کسب رتبه اول یکی از بخش های این جشنواره توسط هنرمند لرستانی به نام آرش فروغی اشاره کرد و بیان داشت: آثار این هنرمند لرستانی نیز در این نمایشگاه و در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

رییس هنری لرستان با اشاره به اینکه آثار به صورت میدانی و در ابعاد بزرگ در محل راهپیمایی افراد نصب می شوند و این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم  دایر است، اضافه کرد: علاقمندان می توانند از این نمایشگاه که آثار زیبایی در ان به نمایش گذاشته خواهد شد بازدید نمایند.


انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.