اردبیل؛

خرید 30 هزار تن جو از کشاورزان استان اردبیل

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان اردبیل از پیش بینی خرید 30 هزار تن جو از کشاورزان استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد اشجع گفت: این شرکت با هماهنگی سازمان تعاون روستایی و اتحادیه تعاون روستایی عملیات خرید جو را از مناطق شمالی استان آغاز کرده و عملیات خرید در بیله سوار و پارس آباد و گرمی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: محصول جو خریداری شده تحویل بورس کالا شده و در اولین فرصت بهای محصول خریداری شده به کشاورزان پرداخت خواهد شد تا این لحظه این شرکت بیش از 6 هزار تن جو از تولید کنندگان خریداری و اخیرا در مشگین شهر نیز کار خرید آغاز شده است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان اردبیل گفت: در زمینه انبارداری و خرید هیچ مشکلی در خرید وجود ندارد و دست دلالان و فرصت طلبان در خرید جو کوتاه شده چون خرید به صورت آنلاین صورت می گیرد.

اشجع گفت: قیمت تضمینی خرید جو امسال 100 هزار و 20 ریال به ازای هر کیلوگرم محصول جو تحویلی است، این در حالی است که در سال گذشته قیمت خرید این محصول 9 هزار و 200 ریال بود.

وی در زمینه وضعیت انبار داری این محصول افزود: محصول خریداری شده مستقیم وارد بورس کالا می شود و بلافاصله بعد از خرید به فروش می رسد و به همین دلیل مشکلی در انبارداری و ذخیره این محصول وجود ندارد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، خرید ، محصول ، جو ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.