سمنان;

راه‌یابی 40 اثر برگزیده به جشنواره کشوری رضوی

از میان 218 اثر رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره چهاردهم رضوی ،40 اثر برگزیده به مرحله کشوری این جشنواره راه‌ یافت.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با پایان داوری مرحله استانی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رضوی در کانون سمنان، از 46 اثر رسیده در بخش داستان‌نویسی 9 اثر برگزیده و از 21 اثر رسیده در بخش شعرسرایی نیز، 3 اثر به عنوان برتر انتخاب شد.
بر اساس این گزارش، در بخش خوش‌نویسی از 42 اثر رسیده و داوری‌شده در دبیرخانه استانی جشنواره رضوی، 8  اثر منتخب و از 46 اثر رسیده در بخش نقاشی، 8  اثر برتر، و از 15 اثر در بخش معرفی شخصیت نیز 3 اثر به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند.
هم‌چنین، در بخش نشریه‌نگاری از 17 اثر رسیده 3  اثر برگزیده، در بخش کاردستی از 21 اثر رسیده 4 اثر برتر و از 10 قصه رسیده 2 قصه‌گو به‌عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.
گفتنی است در مرحله کتابخانه‌ای این جشنواره، تعداد 926 اثر توسط 1026 عضو کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری و تعداد 25 اثر نیز در دو بخش معرفی شخصیت و قصه‌گویی توسط مربیان مراکز کانون استان سمنان خلق شد که پس از داوری، تعداد 218 اثر برتر به دبیرخانه استانی ارسال و هیئت داوران پس از ارزیابی تعداد 40 اثر را به‌عنوان برگزیده انتخاب و برای داوری نهایی به دبیرخانه کشوری جشنواره چهاردهم ارسال کرد.
داوری مرحله استانی این جشنواره را در بخش نقاشی راحله دانایی، سمیه حیدریان و مژگان سیدمفید، در بخش خوش‌نویسی راحله دانایی، مهین درویش و صدیقه اکرمی، در بخش نشریه‌نگاری، کاردستی، قصه‌گویی و معرفی‌شخصیت سکینه پارسا، فروهر معدنی و اسماعیل فتاحی کیاسری و در بخش‌های داستان‌نویسی و شعرسرایی نیز مهرناز نصیری، راحله دانایی و اسماعیل فتاحی کیاسری بر عهده داشتند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار