روز قدس تبلور نبوغ و هوشیاری امام راحل (ره)

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تعیین روز قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، تبلور عینی نبوغ، هوشیاری و زمان شناسی حضرت امام خمینی (ره) برای همدردی و تقویت روحیه مقاومت ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم صهونیستی است.

 
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید موسی خادمی افزود: با گذشت زمان اهمیت و ارزش بیش از پیش انتخاب و طراحی این روز مقدس از سوی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی برای تمامی آزادیخواهان جهان محرز خواهد شد.

وی تصریح کرد: دولتمردان این رژیم منحوس با استراتژی نژادپرستانه خود سالهای طولانی است که برای سلطه بر سرزمین های فلسطین و قدس شریف شدید ترین و خبیث ترین رفتارهای غیرانسانی را علیه مردم مسلمان ، زنان و کودکان خردسال تحمیل می کنند.

خادمی رژیم غاصب صهیونیستی را زمینه ساز تمامی تنش ها و درگیری ها در منطقه و عامل ظهور گروه های تکفیری دانست و گفت: دوران افول و سقوط این رژیم فرا رسیده است.

وی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را پاسخ کوبنده در برابر زیاده خواهی ها ، توطئه ها و قدرت طلبی این رژیم منحوس دانست و گفت: مردم قهرمان، قدرشناس و خداجوی کهگیلویه وبویراحمد نیز همدوش با سراسر میهن اسلامی در این روز سرنوشست ساز حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

خادمی تصریح کرد: بدون شک حضور حماسی و با شکوه مردم موجب تقویت بیش از پیش روحیه مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین و هراس بیش از پیش این رژیم می شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم مومن ایران اسلامی با خلق حماسه ای دیگر در روز جهانی قدس فریاد انزجار و نفرت خود را از تجاوز و ستم غاصبان کوردل صهیونیستی نشان خواهند داد.
 
 
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.