ارومیه؛

25 کشور در جام بین المللی پاراگلایدر سیلوانای ارومیه شرکت می کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: امسال خلبانانی از 25 کشور در مسابقه های بین المللی پاراگلایدر جام سیلوانای کوه خلیل ارومیه شرکت می کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علیرضا رادفر در جلسه هماهنگی مسابقه های بین المللی پاراگلایدر جام سیلوانا افزود: این رقابتها طی سه دوره گذشته به صورت کشوری انجام شده ولی از امسال به صورت بین المللی و با حضور ورزشکاران مطرح خارجی طی مرداد ماه در سایت پروازی کوه خلیل منطقه سیلوانای ارومیه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: تشکیل کمیته دائمی این رقابتها جهت برگزاری هر چه منظم و کیفی تر آن یکی از ضروریات است تا با احصاء نقاط ضعف و قوت آن شاهد بالا بردن بار فنی و میزبانی بی نقص این رویداد مهم بین المللی باشیم.

رادفر بیان کرد: استفاده از ظرفیت های اهالی بومی منطقه سیلوانا نقش مهمی در برگزاری این رقابتها دارد و مردم منطقه باید قدر این فرصت طلایی را در تبدیل آن به یک رویداد مهم جهانی بدانند.

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: همکاری و تعامل ارگانها و سازمان های دولتی در تشکیل کمیته های متعدد در جهت برگزاری هر چه کیفی تر جام بین المللی پاراگلایدر سیلوانا نقش بسزایی دارد.

وی اظهار کرد: سایت پروازی کوه خلیل در منطقه سیلوانای ارومیه به علت جاذبه های طبیعی و بی نظیر که دارد به عنوان قطب پاراگلایدر ایران معرفی شده است.

چمن گلی افزود: جام بین المللی پاراگلایدر سیلوانا از 27 تا 29 مرداد ماه امسال با برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.