قم؛

حمایت از فلسطین برای امنیت ایران

مبارزه با ظلم و جور تنها محدود به جغرافیای زندگی نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ فلسطین، سرزمینی است که مردمش با سنگ انقلاب می‌کنند و با دستان خالی با کسانی می‌جنگند که خانه و کاشانه آنها را غصب کرده‌اند، مردمی که کشورهایی از یک قاره دیگر اشغالگران خانه و کاشانشان را حمایت مادی و معنوی می‌کند تا کودکانشان را در زیر توپ و گلوله به آتش ببندند، مردمی که در مکانی به اسم خاورمیانه‌اند، خاورمیانه‌ای که ساکنان آن مسلمانی را یدک می‌کشند اما حمایتشان از غاصبان بیشتر از مظلومان هم کیش خود است.

 ایران تنها کشوری می باشد که در راستای آئین مسلمانی مردم این کشور را حمایت مادی و معنوی می‌کند؛ اما مظلومیت مردم این کشور در این زمینه نیز تکرار شده است تا جایی است که برخی از هم دین و آئین آنها برخی کمک‌های مالی کشورشان را برای این مردمان زیر سئوال می‌برند.

حجت الاسلام عیسی عیسی زاده، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بیان کرد: مردم کشور ما باید بدانند که حمایت از حزب الله حمایت از امنیت ایران است زیرا کشورهای اشغالگر قدس و سرمداران آنها در نهایت به ایران و ضربه زدن به کشور ما فکر می‌کنند.

مظلومان فلسطین مردمی اسیر در چنگال رژیم‌های غاصب هستند و بنابر آنچه که گفته شد نه تنها آرمان خواهی انسان‌های آزاده حتی آرامش طلبی انسان‌های خودپرست بر اصل حمایت از فلسطین و حزب الله استوار است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار