بندرعباس؛

افزایش اعتبارات تملک دارایی هرمزگان

245 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و سرمایه ای استان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه هرمزگان بین دستگاه های اجرایی استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان گفت: اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ایی امسال هرمزگان 28 درصد در مقایسه با پارسال افزایش دارد.
صالح دریانورد پیش بینی کرد امسال همه این اعتبارات مصوب شده تخصیص یابد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان گفت: حدود 30 درصد اعتبارات امسال تملک دارایی و سرمایه ایی استان به بخش تامین آب آشامیدنی – راه روستایی و آموزش و پرورش اختصاص یافت.
امروز همچنین در چهارمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اعتبارات شهرستانهای هرمزگان هم مصوب شد.
شهرستانهای بندرعباس – بندرخمیر و میناب بیشترین سهم اعتبارات امسال تملک دارایی و سرمایه ایی استان را به خود اختصاص داده اند.
رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت سهم 245 میلیارد تومانی استان با کارکردهای ملی و فرا ملی استان هرمزگان متناسب نیست.
حسین هاشمی تختی افزود گرچه با اعتبارات سال 95 نیازهای اساسی دستگاههای اجرایی هرمزگان تامین می شود اما تخصیص اعتبارات ملی با وزن درآمد زایی هرمزگان برای کشور متناسب نیست.
محمد آشوری و احمد مرادی دیگر نمایندگان استان هم در مجلس شورای اسلامی بر همراهی همه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با مدیران دستگاههای اجرایی استان برای توسعه بیشتر استان تاکید کردند.
استاندار هرمزگان هم در چهارمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه هرمزگان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان فقط به اعتبارات استانی اکتفا نکنند و برای جذب اعتبارات و امتیازات از وزارتخانه ها بیشتر بکوشند.
جاسم جادری افزود تکمیل طرحهای نیمه تمام از اولویتهای کاری مدیران استان است.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.