بجنورد؛

برگزاری راهپیمایی روز قدس در 45 نقطه خراسان شمالی

راهپیمایی روز جهانی قدس در ۴۵ نقطه از استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در بجنورد ساعت 11 از محل میدان شهید تا مصلا این شهر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری افزود: راهپیمایی روز قدس در شیروان از ساعت 11 و از محل چهارراه قائم (عج) آغاز و تا مصلا این شهر ادامه دارد و حجت‌الاسلام کوثری در این مراسم سخنرانی می‌کند. در شهر اسفراین نیز مراسم راهپیمایی از ساعت 11 و از مقابل مجتمع فرهنگی بسیج آغاز و تا مسجد اعظم امام خمینی (ره) ادامه دارد و حجت‌الاسلام محمدیان امام‌جمعه این شهر سخنران این مراسم است.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس فاروج نیز از محل مسجد آل‌یاسین در ساعت 11 شروع و تا مصلا نماز جمعه ادامه دارد و حجت‌الاسلام قلی زاده امام‌جمعه این شهر سخنرانی می‌کند و در شهر آشخانه نیز راهپیمایی از ساعت 11 در محل چهارراه شهرداری آغاز و تا مصلا شهر ادامه دارد و حجت‌الاسلام احمدزاده امام‌جمعه این شهر سخنران مراسم است.

سالاری گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین تاتاری امام‌جمعه شهر گرمه در روز قدس در این شهر به سخنرانی خواهد پرداخت و مسیر راهپیمایی شهر از میدان ارشاد تا مصلا و در ساعت 10 و 30 دقیقه خواهد بود. و همچنین در جاجرم نیز از محل میدان امام خمینی (ره) تا مصلا ادامه دارد و در این روز حجت‌الاسلام موسوی امام‌جمعه این شهر سخنرانی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان گفت: زمان آغاز راهپیمایی در شهر راز نیز از ساعت 9:30 و از محل میدان معلم آغاز و تا شهرداری ادامه دارد و حجت‌الاسلام‌ نوروزی امام‌جمعه این شهر سخنران این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.