پایان اردو کردان پیکانی ها با پیروزی در بازی دوستانه

نخستین برد جلالی با گلهای بهادر عبدی رقم خورد

نخستین پیروزی پیکان با هدایت مجید جلالی در یک بازی تدارکاتی و با گلزنی بهادر عبدی رقم خورد .

نخستین برد جلالی با گلهای بهادر  عبدی رقم خوردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نخستین پیروزی تیم فوتبال پیکان با هدایت مجید جلالی و با گلزنی بهادر عبدی در یک بازی دوستانه رقم خورد.

تیم فوتبال پیکان تهران که با هدایت مجید جلالی، خود را برای مسابقات لیگ برتر آماده می کند، در آخرین روز اردوی کردان این تیم ، ودر یک بازی تدارکاتی با نتیجه 4به 2 مقابل امیدهای خود به پیروزی رسید تا مجید جلالی به نخستین برد خود درپیکان دست یابد.

حجت صدقی ،امیرحسین صادقی،سیاوش یزدانی ،آرمان قاسمی،علی حمودی،صادق بارانی ، سیامک نعمتی ،فزار امامعلی ،مهدی شیری ،بهادر عبدی و مرتضی آقاخان بازیکنانی بودند که مجید جلالی آنها رادر ترکیب اولیه قرار داده بود .

جلالی در ادامه رحمان احمدی ، آرش برهانی ، لوون هاراپیتان، حسین امیری ، شهریار مقانلو،مهدی حسین زاده و سجاد آشوری را به میدان فرستاد تا همه بازیکنان حاضر در اردو کردان را محک بزن.

گلهای پیکان را در این بازی ، توسط بهادر عبدی 2 گل وفزار امامعلی وسجاد آشوری به ثمر رسیده است .

با پایان یافتن اردوی کردان ،تیم فوتبال پیکان عصر امروز به تهران باز می گردد و پس از یک روز استراحت از روز شنبه هفته آینده تمرینات  /اماه سازی خود را  در زمین پیکانشهر از سرمی گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار