آل نعمه:از نفت تهران به جام جهانی رسیدم

مدافع جدید تیم فوتبال نفت تهران گفت:من از نفت به جام جهانی رسیدم و خاطرات خوبم از این تیم دلیل بازگشتم به نفت است.

احمد آل نعمه در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازگشت به تیم فوتبال نفت تهران گفت:در ابتدا برای حفظ نفت در تهران و نرفتن این تیم به انزلی خدا را شکر می کنم. حق مسلم نفت بود در تهران بماند و اگر این تیم به انزلی می رفت، حیف می شد. بازیکنان و مربیان نفت برای حفظ تیم در تهران تلاش زیادی کردند و در این مدت سختی زیادی کشیدند.

وی افزود: من 2 فصل خوب را در نفت زیر نظر منصور ابراهیم زاده و یحیی گل محمدی پشت سر گذاشتم و با پیراهن نفت به تیم ملی رسیدم. حتی در سال دوم بازی برای نفت به جام جهانی رفتم. خدا را شکر می کنم که بار دیگر به نفت بازگشتم. خاطرات و  دوستانم خوبم در این تیم و مدیریت اصولی نفتی ها اصلی ترین دلیل بازگشتم به نفت است.

آل نعمه ادامه داد: چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری داشتم اما برخی مسئولان باشگاه نفت با من صحبت کرده و قول دادند که اتفاقات خوبی برای این تیم می افتد. به همین دلیل صبر کردم تا بتوانم با نفت قرارداد ببندم. روز گذشته سرپرست باشگاه مشخص شد و امروز برای عقد قرارداد به هیات فوتبال رفتم.

وی درباره فرصت کوتاه نفت برای آماده سازی در لیگ شانزدهم، گفت: هر چند تنها یک ماه تا شروع رقابت های لیگ زمان باقی مانده و ما نسبت به سایر تیم ها عقب هستیم اما فرصت خوبی برای آماده شدن پیش رو داریم و سعی می کنیم در این یک ماه به خوبی تمرینات آمادگی را انجام دهیم تا از سایر تیم ها از لحاظ بدنی کم نیاوریم. به نظر من نفت توانایی کسب نتایج خوب از همان ابتدای لیگ را دارد.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران درخصوص زمان مشخص شدن سرمربی این تیم، بیان کرد: به احتمال فراوان سرمربی جدید تا فردا مشخص می شود. به نظر من سرمربی جدید نفت انتخاب خوبی می کند. این تیم مجموعه کامل و آرامش خوبی دارد که زمینه موفقیت بازیکنان و کادرفنی، فراهم می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار