شیراز؛

ورق خوردن برگ زرین دیگری از کارنامه حضور

مردم آگاه و با بصیرت استان فارس امروز روز آزادی قدس را فریاد می زنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ راهپیمایی روز قدس در استان فارس امروز در 90 نقطه استان برگزار می شود.
اصناف، گروه ها، انجمن ها نهادها، اقلیت های دینی، جامعه ورزش، بسیج دانشجویی، خانواده های شهدا و ایثارگران و شخصیتهای مختلف استان فارس که پیش از این با صدور بیانیه برای حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام امادگی کرده اند؛ امروز در صفوف یکپارچه فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر می دهند و آزادی قدس را از چنگال رژیم اشغالگر صهیونستی فریاد می زنند.
بیش از 50 گروه خبری از صدا و سیمای فارس، عکاسان و خبرنگاران رسانه های استان نیز راهپیمایی باشکوه مردم همیشه در صحنه فارس را پوشش می دهند .
 راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در استان فارس مانند سراسر کشور با اهدافی از جمله محور وحدت جهان اسلام، معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک همه جوامع به ویژه امت اسلام، روشنگری و تبیین پیوند نامبارک امریکا، وهابیت، صهیونیست، آل سعود و رژیم صهونیستی، تبیین ممانعت آل سعود در پذیرفتن حجاج ایرانی در مناسک حج امسال با خواست آمریکا و اسراییل، امید به آزادی قدس و برجسته کردن دستاوردهای جبهه مقاومت اسلامی، برگزار می شود.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار