ساری،

ممنوع شدن تردد در جاده چالوس از عصر امروز

تردد انواع وسایل نقلیه از کرج به مازندران از عصر امروز ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ترافیک اکنون در همه جاده های مازندران روان است گفت: با توجه به آغاز بازگشت مسافران و با هدف کنترل ترافیک در جاده چالوس، تردد انواع وسائل نقلیه از کرج به مازندران از ساعت 16 تا ساعت 24 امروز ممنوع است.

سرهنگ محمد نژاد گفت: برای تسهیل در تردد خودروها، حرکت همه وسائل نقلیه از ساعت 17 امروز از مرزن‌آباد تا کرج نیز یک طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راه در محورهای هراز، چالوس، کیاسر و سوادکوه به صورت بیست و چهارساعته مستقر هستند افزود: با هدف تسهیل در آمد و شد خودروها در محورهای دیگر استان نیز محدودیت های اعمال شده است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد موتورسیکلت‌ها بجز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری از ساعت 12 امروز تا ساعت 24 امروز جمعه 11 تیر ماه از جاده های کندوان، هراز، سوادکوه، سمنان و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ محمد نژاد با بیان اینکه رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 امروز از جاده هراز ممنوع است، افزود: رفت و آمد انواع تریلی ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز در این ساعات از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار