ناوالکا: بدون حتی یک شکست از مسابقات کنار رفتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال لهستان پس از شکست مقابل پرتغال و حذف از یورو 2016 گفت حذف از این مسابقات بدون حتی یک شکست بسیار سخت است.

لهستان پس از شکست مقابل پرتغال در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016، بدون این که در این تورنمنت در جریان وقت های معمول شکست خورده باشد راهی خانه شد.
آدام ناوالکا پس از شکست مقابل پرتغال و حذف از گردونه مسابقات جام ملت‌های 2016 اروپا گفت: قطعا لحظه سختی است.بازیکنان من در این مسابقه با جان و دل بازی کردند. ما در این دوره از مسابقات حتی یک بازی را هم نباختیم و امروز هم شانس گلزنی داشتیم.
اما باید با خوش بینی به آینده نگاه کنیم چون ما گام دیگری رو به جلو برداشتیم.
پس از سومی لهستانی ها در جام جهانی در سال 1974 و  1982، یورو 2016 بهترین نتیجه تاریخ فوتبال این تیم محسوب می شود.
وقتی از ناولکا پرسیده شد  آیا تیمش اکنون می تواند از این تجربه بهره ببرد یا نه، او گفت: من امیدوارم اینطور باشد. ما ثابت کردیم که به اندازه کافی خوب هستیم و فوتبال بازی جذابی بازی کردیم.
این جام دوره فوق العاده از احساسات است را آغاز کرده است که ما می خواهیم همچنان این احساس را هوادارانمان بدهیم. 
ناوالکا در پایان بار دیگر ازکاپیتان لواندوفسکی که تنها یک گل در این مسابقات به ثمر رساند ،دفاع کرد و گفت: لواندوفسکی هنوز و همیشه عنصر مهمی برای این تیم است. او کاپیتان تیم است، به بازیکنان انگیزه می دهد و الگویی برای آنها است .این مسابقات برای ما و او خوب بود و او بخشی جدایی ناپذیر از این تیم است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار