اراک؛

عزت و سربلندی جهان اسلام با حفظ وحدت

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب در جمع راهپیمایان قدس اراک ، حفظ وحدت را موجب عزت و سربلندی و موجب تداوم نظام جهان اسلام در بین مسلمانان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله محسن اراکی در جمع راهپیمایان روز قدس اراک گفت : جوامع اسلامی اگر دچار از هم گسیختگی و سست گرایی شوند زمینه ی تسلط ناهنجاری های پست ، وحکمرانی سران شر را فراهم کرده اند.
نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری همچنین مسلمانان را به حفظ اتحاد و وحدت و تامین امنیت و عزت و کوتاه کردن دست اشرار دعوت کرد و افزود : اسرائیل این غده ی سرطانی سالهاست که با لغزش برخی از جوامع مسلمان در قلب کشورهای اسلامی شکل گرفته و به مقدرات آن تجاوز می کند
او خاطر نشان کرد : حکام آل سعود با اتحاد با صهیونیست ها عملا در حال کمک به گسترش سلطه ی آنها هستند .
آیت الله اراکی در ادامه به مقاومت و ایستادگی بی مثال شکل گرفته در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت : افتخار ایران اسلامی این است که با ویژگی های چون ولایت خدا ۀ رسول برحقش و راهبری های ولی فقیه که نخستین درس های ایستادگی و مقاومتتند اداره می شود .
وی افزود : زمانی ملت ایران با مقاومت های نظامی و سیاسی به قله های اقتدار رسیدند و امروز با مقاومت اقتصادی ، چراکه امروز جنگ اقتصادی بر علیه ایران راه اندازی شده است.
وی اعتماد به نیروی بومی و توان تولید داخلی وایجاد فرصت برای استعداد های داخلی و عدم اعتماد و اطمینان به دشمن را رمز موفقیت کشور دانست و همه مردم را به تلاش همه جانبه ومسئولین را به برنامه ریزی برای کاهش مصرف گرایی و افزایش تولید دعوت کرد
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب در ادامه راهپیمایی سراسری روز قدس در جهان را نشان دهنده ی گسترش روحیه مقاومت و قوت گرفتن و دست یابی به اهداف بلند و آغاز راه پیروزی بر دشمن دانست.
آیت الله اراکی به تشکیل و مبارزه وایستادگی نیروهای بسیج در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران امروز نه تنها نتوانسته اند در مقابل این نیروی معتقد و با خدا با منشعیت ایرانی ، ایستادگی کنند بلکه شرکت آنها نشان از عجز و ناتوانی آنان است.
وی در پایان گفت : اگر مقاومت در فلسطین ، سوریه وعراق شکست بخورد مقاومت ایران نیز شکست خواهد خورد .
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، اراکی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.