ساری،

کشف 130 کیلو مواد مخدر

۱۳۰ کیلو و ۹۴۶ گرم انواع موادمخدر پارسال در شهرستان تنکابن کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رئیس دادگستری تنکابن گفت: ۷۲۸ سوداگر مرگ و مصرف کننده مواد مخدر در این رابطه دستگیر و از قاچاقچیان ۴۴ قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط شد.

قربان رستمی با بیان اینکه ۹ کیلو ۹۷۰ گرم انواع موادمخدر نیز سه ماهه نخست امسال کشف و ضبط شد گفت: ۴۶۶ عامل تولید، توزیع و مصرف مواد دستگیر و ۷ قبضه سلاح غیر مجاز از این افراد کشف و ضبط شد.

وی افزود: گزارش‌های ارائه شده ماحصل تلاش شبانه‌روزی واحد مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی منطقه تنکابن و سربازان گمنام امام زمان(عج) همکاری ناحیه مقاومت بسیج با نیروی انتظامی محقق شده است.

رئیس دادگستری تنکابن به صدور ۵ حکم حبس ابد در سال گذشته و یک فقره در سه‌ماهه اول امسال اشاره کرد و ادامه داد: ۴ فقره حکم قصاص و ۲ فقره حکم تعبید توسط دادگاه کیفری تنکابن در سال گذشته صادر و به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی گفت: ۲۱ هزار و ۵۱۴ فقره پرونده در محاکم قضایی شهرستان تشکیل شده است که از این تعداد ۲۰ هزار و ۵۸۵ فقره مختومه شد.

رستمی با بیان اینکه از ۴۷۵۷ فقره پرونده حقوقی فقط ۸۹۴ فقره دعاوی خانوادگی و مسائل مربوط به طلاق و مهریه و نفقه بود گفت: این میزان در مقایسه با سال 93 ۲۰ درصد کاهش داشت.

وی افزود: افزایش اعتماد عموم مردم به دستگاه قضا رویکردی است که برای آن تلاش‌ها مجدانه‌ای انجام گرفته است و اینک این اعتماد بین مردم ایجاد شده است و اجازه ندادیم حاشیه‌ها، کارهای سیاسی و جو عمومی بر عملکرد قضاوت تأثیر منفی بگذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار