همدان؛

ظلم ستیزی مسلمانان ، اساس فلسفه روز جهانی قدس

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه همدان گفت : فلسفه روز جهانی قدس ریشه در فطرت ظلم ستیزی انسانها دارد.

ظلم ستیزی  مسلمانان ، اساس فلسفه روز جهانی قدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛

آیت الله محمدی در خطبه های شهر همدان افزود : انسانها ذاتا و فطرتا با ظلم مخالف اند وهرجا ظلمی باشد نمی توانند آنرا تحمل کنند.

 او خاطرنشان کرد : بیش از 70 سال است که صهیونیست ها بدترین ظلمها وجنایات را علیه ملت مظلوم فلسطین روا می دارند وتاسف بارتر از آن سکوت دولتهای مدعی حقوق بشر وعربهای منطقه در قبال این جنایات است.

امام جمعه همدان افزود : ریشه نا امنی در جهان امروز به ویژه منطقه وجود غده سرطانی رژیم صهیونیستی است که بویی از انسانیت نبرده و وضعیت اسف باری را بر جهان اسلام حاکم کرده است.

او در ادامه خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی در خلیج فارس گفت : این جنایت مصداق واقعی حقوق بشر است که امریکائیها مدام از آن دم می زنند.

خطیب جمعه همدان  همچنین با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در کشور و استان همدان خاطرنشان کرد : حضور گسترده و حماسی مردم روزه دار در یوم الله روز جهانی قدس غرور افرین وعمل به تکلیف بود.

 نماینده مردم همدان وفامنین هم پیش از خطبه های نماز جمعه شهر همدان گفت : مردم فلسطین مدیون دور اندیشی وحسن تدبیر امام راحل هستند.

آقای امیر خجسته با بیان اینکه روز قدس روز احیای اسلام و یکپارچگی امت اسلامی است افزود : امروز کشور های مسلمان وغیرمسلمان دنیا با پیروی از حرکت حق طلبانه در روز قدس علیه اسرائیل به پا خواسته اند وبه حقانیت فلسطین مهر تایید زده اند .

او تصریح کرد : اتحاد ویکپارچگی امت اسلامی نشان داده که اسرائیل شکننده وآسیب پذیر است

 نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس با تشریح جنگهای 33 روزه و22 روزه گفت : جبهه مقاومت جانانه در مقابل استکبار دفاع می کند و بر مبنای وعده الهی مطمئن است که حق پیروز خواهد شد

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.