ویلموتس:به بی تجربگی مدافعان باختیم

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک پس از شکست مقابل ولز و حذف تیمش از مسابقات یورو ۲۰۱۶ کم تجربگی بازیکنان خط دفاعی خود را عامل این شکست عنوان کرد.

ویلموتس:به  بی تجربگی مدافعان باختیمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مارک ویلموتس که تیمش با شکست 3 بر یک مقابل ولز از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی یورو 2016 بازماند، پس از بازی گفت تاوان کم تجربگی را پس داده اند.   

ویلموتس گفت:ما استراتژی خوبی داشتیم ، بر بازی مسلط بودیم، 25 دقیقه بسیار عالی داشتیم، اما بی دلیل عقب افتادیم. من دست تکان دادم، فریاد زدم اما ثمری نداشت.

 وی تاکید کرد من شعبده بازنیستم . شما نمی توانید به سادگی جایگزینی برای تجربه  پیدا کنید و دفاع تیم من به طور میانگین 23 سال سن داشت. من نمی توانم بازیکنان را مقصر بدانم اما آنها باید مانند ماشین روغن کاری شده باشند. ما باید 50 درصد از خط دفاع خود را تغییر دهیم، نمی توانم گل خوردن از ضربات ایستگاهی را درک کنم.

 ویلموتس ادامه داد: شاید آنها ترسیده بودند، زیرا آنها جوان هستند. من نمی دانم. اما من مسئول تیم هستم و من فکر می کنم این بهترین تیمی بود که ما داشتیم. ما در میان تیم هایی بودیم  که گفته می شد می توانند قهرمان جام شوند،ما می خواستیم جلوتر برویم اما در این مسابقه اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. ولز تیم بسیار خوبی است  که می دانند چگونه فوتبال بازی کنند و استعدادهای خوبی نیز دارند.
سر مربی تیم بلژیک در مورد آینده اش نیز گفت: به من فرصت بدهید  قصد دارم آن فکر کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار