سراوان

زمینه برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری سراوان فراهم شود

فرماندار سراوان گفت: ظرفیتهای گردشگری سراوان فراوان است و بایدزمینه برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری فراهم شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛درویش ناورویی افزود: شهرستان سراوان مزید بر ظرفیتهای گردشگری یکسری ظرفیتهای علمی از صاحب نظران حوزه میراث دارد که در نوع خود بی‌نظیر و حائز اهمیت و قابل توجه هستند.

فرماندار سراوان گفت: فراهم نمودن بستر لازم برای تولید اشتغال در شهرستان سراوان که دغدغه بسیاری از فارغ التحصیلان حوزه میراث است، مهم و ضروری است.

وی افزود: در این راستا ساماندهی و آموزش کار بصورت تخصصی در حوزه‌های مختلف تولید، بازاریابی و ... که متناسب با سلیقه و ذائقه مردم منطقه است باید مد نظر قرار گیرد.

وی دایر نمودن نمایشگاه صنایع دستی در سراوان را یکی از ضروریتهای شهرستان نام برد و گفت: با ثبت شرکتهای تعاونی و بکار گیری بانوان و هنرمندان، این حوزه می‌تواند سهم بسزایی در زمینه اشتغال داشته باشد.

درویش نارویی افزود: مناظر، مکانهای دیدنی، آبشارهای جذاب، صخره‌نوردی و کوهنوردی منطقه کوه سفید شهرستان سراوان می‌تواند در وضعیت گردشگری شهرستان نقش حائز اهمیتی داشته باشد و خواستار توجه و فراهم نمودن زمینه‌ای با توجه به تأکید استاندار محترم در زمینه حوزه گردشگری استان شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار