زنجان؛

ششمین جشنواره رضوی کتابخوانی رضوی در زنجان برگزار می شود

ششمين جشنواره کتابخوانی رضوی به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(س) و همزمان با دهه کرامت ،در زنجان برگزار می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛مدیر کل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت :  هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر مرتبط با فرهنگ رضوی است؛ مسابقه کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) می‌باشد.

نیک بخش افزود : نخستین ویژگی جشنواره کتابخوانی رضوی این است که برخلاف سال‌های گذشته که تنها یک کتاب برای مسابقه معرفی می‌شد، امسال پس از بررسی‌های انجام شده، سه عنوان کتاب برای گروه‌های مختلف سنی انتخاب شد، تا تمامی افراد بتوانند با توجه به سن و توانمندی خود در مسابقه شرکت کنند.

شایان ذکر است با راه اندازي سامانه ثبت‌نام اینترنتی در ششمين جشنواره کتابخوانی رضوی، امکان شرکت و ثبت نام اينترنتي در مسابقه اين جشنواره از طريق آدرس اينترنتي جشنواره به نشاني(http://portal.shamstoos.ir) و يا بوسيله لينك ثبت نام اينترنتي در پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور (www.iranpl.ir) فراهم شده است.

همچنین فایل PDF کتاب‌ها و نيز فايل الكترونيكي سوالات نيز از طريق سايت نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور به آدرس www.iranpl.ir و آدرس اينترنتي جشنواره به نشاني(http://portal.shamstoos.ir) در دسترس علاقمندان قرار دارد.

علاقمندان شرکت در این مسابقه می‌توانند تا تاریخ 20 تیرماه 1395، پاسخنامه تكميل شده مسابقه را به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی تحویل دهند.

این جشنواره توسط کتابخانه‌های عمومی و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: جشنواره ، کتاب ، رضوی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.