نماینده مجلس شورای اسلامی:

مبارزه با فساد و شفاف سازی در ورزش اقدام بارز وزیر ورزش و جوانان است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با فساد، شفاف سازی و پرهیز از ایجاد حاشیه در ورزش نمونه های بارز اقدامات وزیر ورزش و جوانان است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انسجام وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این انسجام، باعث رشد و بالندگی ورزش در همه زمینه ها به خصوص قهرمانی و حرفه ای می شود.

وی با بیان این که محمود گودرزی طی سه سال اخیر کارنامه موفقی از خود به جا گذاشته است، افزود: مبارزه با فساد، شفاف سازی و پرهیز از ایجاد حاشیه در ورزش نمونه های بارز اقدامات وزیر ورزش و جوانان است.

نماینده مردم در مجلس دهم توسعه ورزش همگانی را از دیگر اقدامات مثبت این وزارتخانه دانست و گفت: توسعه این بخش از ورزش می تواند توازنی در بین مناطق مختلف کشور در بخش ورزش ایجاد کند.

عباسی در عین حال افزود: واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی آغازگر راهی است که می تواند ورزش کشور و به خصوص فوتبال را متحول کند چرا که همه دنیا از خصوصی سازی ورزش سود برده است و این اقدامات باید در ایران نیز نهادینه و در کنار آن نقش حمایتی دولت تقویت شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به مسائل حوزه جوانان در کنار ورزش را مورد تاکید قرار داد و گفت: در فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان قرار داریم که وزارت ورزش و جوانان می تواند با همکاری آموزش و پرورش، از فضاهای بدون استفاده بهترین بهره را در حوزه ورزش داشته باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار