هادی زاده: نصیری باید در رکوردگیری تیم ملی شرکت کند

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین گفت: نصیری رکورد خوبی در قزاقستان کسب کرد اما باید در رکوردگیری تیم ملی نیز شرکت کند.

هادی زاده: نصیری باید در رکوردگیری تیم ملی شرکت کندعلی اصغر هادی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: پیمان نصیری در رقابت ها قزاقستان رکورد خوبی را کسب کرد و در بین افراد سالم به مقام سوم مسابقات رسید با این وجود باید در رکوردگیری تیم ملی نیز شرکت کند تا همراه دیگر ملی پوشان به ریو اعزام شود.

وی افزود: تیم ملی دو و میدانی که اولین اردوی آمادگی را در رشت به ژایان رسانده است از 6 تیرماه ملی پوشان به صورت نیمه متمرکز در سه منطقه تهران،تبریز و خرم آباد زیر نظر مربیان در حال تمرین هستند.

هادی زاده ادامه داد: در منطقه تهران: علیرضا مختاری، مریم سلطانی، محمد یاری، علیرضا قلعه ناصری، سامان خاکباز، مهران نکویی، جاوید احسانی شکیب، محسن کائدی و یونس سیفی پور ورزشکارانی هستند که در اردوی برگزارشده در این منطقه زیر نظر هرمز صادقی، ماشاءالله طاهری و پاولو یانیشوسکی (مربی اوکراینی) تمرینات شان را پیگیری می کنند.

وی تصریح کرد : درمنطقه خرم آباد: در اردوی برگزار شده در این منطقه حامد امیری، سجاد محمدیان، محمد خالوندی، جواد حردانی و هاشمیه متقیان زیر نظر مستقیم مصطفی بهرامی پیگیر تمرینات خود خواهند بود. و درمنطقه تبریز: در این منطقه بهمن رضایی فرعی به عنوان مدیر تیم های ملی بر روند تمرینات سیامک فرج زاده، اسدالله عظیمی، جلیل باقری و عبدالله حیدری نظارت خواهند داشت.

هادی زاده عنوان کرد: سهمیه قطعی ایران برای حضور در پارالمپیک 24 تیرماه از طرف کمیته بین المللی IPC قطعی می شود و براساس نهایی شدن تعداد آن،رکوردگیری جدیدی در آخر تیرماه انجام می شود تا ترکیب تیم ملی نهایی شود.

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین در پایان گفت: پس از اینکه ترکیب تیم ملی نهایی شد اردوی آمادگی به مدت 10 روز در کشور آذربایجان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار