قمری:

تیم دو چرخه سواری با قدرت در المپیک ریو حاضر خواهد یافت

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: ترکیب تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان با آمادگی کامل در المپیک تابستانی ریو حاضر می‌شوند.

تیم دو چرخه سواری با قدرت در المپیک ریو حاضر خواهد یافتبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قمری در جریان بازدید از اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در سرعین گفت : در گام اول شایسته است از میزبانی اردبیل و سرعین از تیم ملی دوچرخه‌سواری برای ارتقای آمادگی خود با هدف حضور قدرتمندانه در المپیک قدردانی کنیم که تیم در شرایط کنونی به 80 درصد آمادگی رسیده است.

وی با بیان اینکه تلاش جدی بر این است تا تیم دوچرخه‌سواری بعد از اردوی سرعین در مسابقات بین‌المللی چین هایولینگ و سپس المپیک حضور پیدا کند، تصریح کرد: ترکیب تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان برای حضور در المپیک با نظر کادر فنی طی دو روز آینده اعلام می‌شود.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: ما آمادگی داریم تا شرایط مناسبی را تا المپیک برای این تیم فراهم کنیم تا رکاب‌زنان کشورمان در بهترین شرایط در مسابقات جهانی و برون مرزی به ویژه المپیک حضور پیدا کنند.

قمری به شرایط مساعد استان اردبیل برای احداث و راه‌اندازی پیست‌های مناسب دوچرخه‌سواری اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط خوبی که استان اردبیل در میزبانی اردوی آمادگی تیم ملی داشته، تلاش می‌کنیم تا بسیاری از مسابقات کشوری را در این استان برگزار کنیم.

وی برگزاری تور آذربایجان را یک ظرفیت خوب برای نمایش توانمندی‌های استان‌های آذری‌نشین در میزبانی از یک رویداد بین‌المللی در رشته دوچرخه‌سواری اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به امکانات و موقعیت‌های جغرافیایی ما در برپایی اردوهای رشته دوچرخه‌سواری کوهستان، اردبیل را از یک ظرفیت و شرایط مناسب مشاهده می‌کنیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری بیان کرد: در این زمینه با هماهنگی‌های ورزش و جوانان و هیأت دوچرخه‌سواری استان اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها به نحوی انجام می‌شود تا زمینه برای توان‌افزایی این رشته در استان اردبیل فراهم آید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار