در ادامه افزایش اسلام ستیزی در آمریکا؛

ضرب و شتم یک مسلمان در مسجدی که عامل حمله به باشگاه اورلندو به آنجا رفت و آمد می کرد

یک مرد مسلمان بیرون مسجدی که عمر متین به طور مکرر به آنجا می رفت، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت روزنامه گاردین، شورای روابط آمریکایی-اسلامی روز گذشته اعلام کرد یک مرد مسلمان بیرون مسجد فورت پیرس – مکانی که عمر متین، عامل حمله تروریستی در باشگاه شبانه اورلندو به آنجا می رفت – مورد ضرب و شتم قرار گرفت. 

شورای روابط آمریکایی-اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد یک خودروی سفید رنگ روز گذشته ساعت 4:15 دقیقه صبح به وقت محلی مقابل این مسجد توقف کرد و یک مرد با استفاده از الفاظ رکیک و نژادپرستانه از مسلمانان خواست به کشورهای خود بازگردند. در این بیانیه همچنین آمده است این مرد یک فرد مسلمان را –که تاکنون هویت وی مشخص نشده است-- مورد ضرب و شتم قرار داد. 

شورای روابط آمریکایی-اسلامی اعلام کرد دفتر پلیس شهرستان "سنت لوسی" در فلوریدای آمریکا حتی پس از حمله تروریستی به باشگاه شبانه در اورلندو از تشدید تدابیر امنیتی جلوگیری میکند. بنابر گفته این گروه، مساجد نزدیک این محدوده تاکنون چندین بار مورد تهدید واقع شده اند.

چندی پیش فردی مسلح به یک باشگاه شبانه همجنس گرایان در اورلندو در ایالت فلوریدای آمریکا تیراندازی کرد. در این حادثه 49 نفر کشته و بیش از 50 نفر زخمی شدند. "عمر متین،" یک جوان آمریکایی افغان تبار عامل این حمله تروریستی بود که بدست پلیس اورلندو کشته شد. این حادثه تروریستی -- که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است -- در نوع خود بدترین کشتار در تاریخ آمریکا محسوب می شود.

گفته می شود حدود 170 هزار مسلمان فلوریدا برای عبادت به حدود 120 مسجد در این ایالت آمریکا می روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار