شهرکرد؛

ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران در تعطیلات عید فطر

استاندار چهارمحال و بختیاری بر فراهم کردن زیرساخت ها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به استان در تعطیلات عید سعید فطر تأکید کرد.

تقویت بخش خصوصی به منظور خدمات رسانی به گردشگران داخلی و خارجیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، با اشاره به تعطیلات پیش روی عید سعید فطر و افزایش سفرهای تابستانی، از دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان خواست نسبت به فراهم کردن زیرساخت ها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با ارزیابی مطلوب از وضعیت خدمات رسانی به مسافران و گردشگران ایام مختلف در چهارمحال و بختیاری، افزود: البته هنوز برخی نقاط گردشگری استان مانند آتشگاه، دوپلان، دورک و شیخ علیخان همچنان با کمبود امکانات مواجه است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تقویت بخش خصوصی نقش مهمی در بهبود خدمات رسانی به مسافران دارد، اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید بر نحوه فعالیت این بخش در مراکز گردشگری و تفرجگاه های استان نظارت کند.

سلیمانی همچنین تقویت خانه های مسافر، مجتمع های گردشگری، هتل ها، مسافرخانه ها، مراکز اقامتی، سفره خانه های سنتی، اردوگاه ها و سایر مراکز خدمات رسان در استان را ضروری دانست.

استاندار چهارمحال و بختیاری، بر استفاده از ظرفیت هلال احمر در نقاط گردشگری فاقد قابلیت خدمات رسانی از سوی دولت و بخش خصوصی هم تأکید کرد و گفت: برای ارائه خدمات دندانپزشکی در زمان تعطیلات به مسافران و گردشگران ورودی به استان پیش بینی لازم انجام شود.

وی همچنین خواستار ارائه راهکارهایی برای افزایش درآمدزایی مردم و تعادل درآمد و هزینه در نقاط مختلف گردشگری به عنوان برنامه ای اولویت دار از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار