داعش تصاویر عاملان حمله به رستوران بنگلادش را منتشر کرد+ عکس

گروه تروریستی داعش تصاویری را از پنج نفر منتشر کرد که مدعی شده این افراد عاملان حمله به رستوران "داکا" در بنگلادش بوده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "روسیا الیوم"؛ گروه "سایت" وابسته به اطلاعات گروه تروریستی داعش، تصاویری را از پنج نفر منتشر کرد که مدعی شده این افراد حمله به رستوران "داکا" –پایتخت بنگلادش- را انجام داده اند.

در تصاویر منتشر شده از جانب گروه "سایت" پنج مرد نشان داده می شود که مقابل پرچم داعش ایستاده و با سلاحی که در دست دارند لبخند می زنند.

زیر هرکدام از تصاویر نام این افراد نوشته شده است. سامی این افراد عبارت است از: ابومسلم البنگالی، ابومحارب البنگالی، ابوعمیر البنگالی، ابو سلمه البنگالی و ابورحیق البنگالی.

این درحالی است که خبرگزاری فرانسه به نقل از یک وزیر دولتی در بنگلادش اعلام کرد عاملان حمله تروریستی داکا (پایتخت بنگلادش) گروهی محلی بوده و داعش در آن نقشی نداشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۴ تير ۱۳۹۵
از قیافه هاشون حماقت می باره
Netherlands
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۴ تير ۱۳۹۵
خدا اخه قربونت فدات اخه صبر هم یه حد اندازه ای داره تا کی این حروم زاده های وهابی داعشی کثیف در محضر مبارکت جنایت و خیانت کنند اخه فدات میتونی خو مثل قوم لوط یکجا همشو نابود کنی .بسم الله دست بکارشو خدای مهربان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۴ تير ۱۳۹۵
رهبروساپرت کنندهء دعاش دراستان سیستان وبلوچستان کسی نیست جزیک مافیای نظام مهندسی به نام باران هاشمزهی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۳ تير ۱۳۹۵
لعنت به ال فساد درعربستان
آخرین اخبار