آبادان؛

ضعف در برنامه‌ریزی دلیل استقبال کم از مراسم گلریزان آبادان

ضعف در برنامه‌ریزی دلیل استقبال کم از مراسم گلریزان آبادان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه آبادان گفت: مطمئنا ضعف در برنامه‌ریزی از سوی مسؤولان بوده که استقبال کمی از مراسم گلریزان برای زندانیان غیر عمد صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در حاشیه مراسم گلریزان زندانیان غیرعمد، ضمن تشکر از کسانی که برای کمک به این عمر خیر در این مراسم شرکت کرده‌اند، افزود: خیلی فوری باید آسیب‌شناسی شود که چرا استقبال از این مراسم بر خلاف سال گذشته، بسیار کم بود.

وی گفت: باور ما بر این است که مردم آبادانی که در روز قدس در آن گرمای طاقت فرسا و با زبان روزه برای کمک به مسلمانان و همصدا شدن با مردم فلسطین به خیابان آمدند، مطمئنا دلشان برای همنوعان و همشهریان گرفتار خود می‌تپد.

امام جمعه آبادان افزود: امکان ندارد که یک آبادانی از وجود چنین جلسه‌ای با خبر باشد و در آن حضور پیدا نکند، مطمئنا ضعف از مسؤولان بوده که استقبال از این مراسم کم بوده است.

ابراهیمی‌پور گفت: به طور حتم، زمان نامناسب و اطلاع‌رسانی نادرست در این امر دخیل بوده که باید آسیب‌شناسی لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی افزود: مردمی که به خاطر دین و ارزش‌های معنوی، تمام زندگی خود را در طول هشت سال دفاع مقدس داده‌اند و 37 سال به خاطر همان عهدی که با نظام خود بسته‌اند، تلخی‌ها را تحمل می‌کنند، در هیچ جای کشور نداریم که تا این حد کمبود ها کام مردم را تلخ کند، اما آبادانی‌ها هیچ‌گاه از کمک به همنوعان خود دست نکشیده و همواره بر حفظ ارزش‌ها اصرار ورزیده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.