عقبگرد شاخص کل در معاملات امروز

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با کاهش 73.947واحدی به عدد 73 هزار و 947 واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با کاهش 73.947واحدی به عدد 73 هزار و 947 واحد رسید.

براین اساس، ارزش کل معاملات بورس تهران از دو میلیارد و 810 میلیون ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و 452میلیون سهم طی 74 هزار نوبت معاملاتی بود.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با کاهش 41.90 واحدی به عدد 13 هزار و 714 واحد رسید.

گفتنی است نمادهای خودرو، کگل، فارس و معادن با بیشترین اثر منفی موجب کاهش و نمادهای فملی، تاپیکو، حکشتی با بیشترین اثر مثبت موجب رشد دماسنج تالار شیشه ای شدند.

شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات با 1.60 واحد افزایش به عدد 781هزار و 40 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک354 میلیارد و 385 میلیون ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 229میلیارد و 441 میلیون سهم طی 19 هزار نوبت معاملاتی بود.

**روند نزولی در بورس تهران ادامه دار شد

همایون دارابی کارشناس بورس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وضعیت بازار اظهار داشت: گرچه ابتدا بازار متعادل بود، اما درنهایت  شاخص با افت 116 واحدی مواجه شد.

وی با اشاره به دلایل کاهش شاخص گفت: با توجه به روند مثبت شاخص در دو روز اخیر، اما متاسفانه امروز افزایش عرضه سهام از سوی معامله گران کوتاه مدت افت شاخص را به همراه داشت.

دارابی تصریح کرد: باتوجه به آنکه فردا آخرین روز بازار است پیش بینی می شود که بازار هم چنان تا روز شنبه  که روند اصلی خود را طی کند،کم حجم باشد.
 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار