اهواز؛

توزیع بیش از 300 تن مرغ منجمد در ماه رمضان

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان از توزیع 302 تن مرغ منجمد در قالب طرح تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این طرح تا پایان ماه مبارک و عید فطر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هادی سلامات اظهار داشت: این شرکت مرغ منجمد با کیفیت و ماندگاری 6 ماه را به قیمت 4 هزار و 500 تومان در اختیار تعاونی‌ها و خریداران آن قرار می‌دهد.

وی افزود: موجودی مرغ منجمد در سردخانه‌های این شرکت 810 تن است و در صورت نیاز این میزان قابل افزایش است و هیچ مشکلی برای تأمین مرغ منجمد در این روزها وجود ندارد.

سلامات تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام 4 هزار و 500 تومان است اما قیمت مصرف کننده به دلیل هزینه‌های حمل و نقل از سردخانه تا محل فروش از 5 هزار تومان تا 5 هزار و 100 تومان متغیر است.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان اذعان داشت: قیمت مرغ منجمد برای مصرف کننده در شهرستان‌های اهواز، آبادان، خرمشهر، کارون و حمیدیه که نزدیک سردخانه‌های این شرکت هستند، 5 هزار تومان و برای سایر شهرستان‌های استان 5 هزار و 100 تومان است.

وی خاطرنشان کرد: کل مرغ‌های منجمد شرکت پشتیبانی امور دام تولید داخل کشور بوده و از نظر بهداشتی نیز در شرایط ایده‌آل نگهداری می‌شوند و دارای تأییدیه اداره دامپزشکی هستند.

 این مقام مسئول با اشاره به قیمت بالای کشتار روز در استان اظهار داشت: مرغ کشتار روز نباید با قیمت بیش از 7000 تومان به فروش برسد و باید نهادهای نظارتی در صورت مشاهده گرانفروشی  وارد عمل شوند و با متخلفین برخورد کنند.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.