چه کسانی در ویژه برنامه عید فطر به «خندوانه» می‌آیند؟

«خندوانه» در روزهای پایانی ماه مبارک هر شب میزبان یکی از چهره های مشهور در حوزه سینما، ورزش و موسیقی است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، «خندوانه» برنامه ویژه‌ای برای عید فطر و آخر هفته در نظر گرفته است. در این شب‌های ویژه، «خندوانه» هر شب میزبان یکی از چهره های مشهور در حوزه سینما، ورزش و موسیقی است.

هدایت هاشمی، کتایون ریاحی، سردار آزمون مهمانانی هستند که در این شبها به استودیو «خندوانه» آمده اند. علاوه بر این، گروه های موسیقی مختلفی نیز به مناسبت عید فطر در استدیوی «خندوانه» اجرا دارند. حضور کمدین ها و البته جناب خان نیز در این هفته پر رنگ خواهد بود.
 
برنامه «خندوانه» در طول دو سال پخش از شبکه نسیم بارها بانی فعالیت های مثبتی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی شده است. این بار هم خندوانه با همکاری شرکت ایرانسل به عنوان یکی از اسپانسرهای برنامه، در زمینه یکی از فعالیت های اجتماعی اقدام کرده است.

شرکت ایرانسل با راه اندازی طرح «لبخند بساز» از مردم ایران درخواست کرده که تنها با به اشتراک گذاشتن یک عکس با لبخند، در یک کار خیر سهیم شوند.

بر این اساس کاربران اینستاگرام با به اشتراک گذاشتن تصاویری از لبخند اطرافیانشان و استفاده از هشتگ لبخندبساز، به ازای هر لبخند در هر عکس، سه هزار تومان از ایرانسل هدیه می گیرند تا مجموع این مبالغ در نهایت به یک موسسه خیریه تعلق گیرد.

البته موسسه خیریه منتخب، از بین موسسات مختلف و طی یک نظرسنجی از طریق برنامه «خندوانه» با رای مردم و شرکت کنندگان طرح لبخند بساز انتخاب می شوند.

بنابراین شما بدون هیچ هزینه ای و تنها با ثبت یک تصویر از لبخند اطرافیانتان می توانید در یک کار خیر شریک باشید. به این نکته هم توجه کنید که هر چقدر لبخند بیشتری ثبت شود، مبلغ بیشتری به یک موسسه خیریه کمک خواهد شد.  شما برای شریک شدن در این کار خیر دو هفته فرصت دارید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.