رئیس پلیس راه خوزستان گفت: اجرای طرح ترافیکی تابستان و تعطیلات عید سعید فطر از روز سه شنبه در استان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: در این طرح 80 تیم محسوس و نامحسوس در جاده های پرتردد خوزستان مستقر می شوند.

وی با بیان اینکه 60 دوربین نظارتی توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان در حال نصب در جاده های این استان است، بیان داشت: این دوربین ها راه های اصلی خوزستان را در بر می گیرد و کنترل سرعت لحظه ای و سرعت متوسط بین دو دوربین محاسبه می شود.

دولتشاهی اذعان کرد: در روزهای تعطیلات عید سعید فطر نیز در نقاط حادثه ساز راه های خوزستان از تردد کامیون ها و وسائط سنگین در برخی محورها جلوگیری و محورهای جایگزین برای آنها مشخص می شود.

سرپرست پلیس راه خوزستان گفت: تردد وسائط سنگین به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در محور اهواز - هفتگل از سه راه غیزانیه - باغملک - ایذه - دهدز - شهرکرد و برگشت از ساعت 7:00 روز چهارشنبه 16 تیر تا ساعت 24:00 جمعه 18 تیرممنوع است.

وی محور جایگزین برای تردد این خودروها در روزهای تعطیل عید سعید فطر را محور اهواز - اندیمشک - خرم آباد - اصفهان - شهرکرد اعلام کرد.

سرهنگ رضا دولتشاهی خاطرنشان کرد: در روز عید سعید فطر نیز با توجه به ترافیک سنگین هرساله در مقبره سیدهادی مسیر اهواز - حمیدیه در ساعات نخست روز، تیم های پاس پیاده و گشتی و عوامل پلیس راه برای کنترل ترافیک، هدایت مسیر و تسهیل تردد مسافران در آن محور مستقر می شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.