یزد؛

تبادل تجربیات نظام صنفی با سازمان فاوا

نشست مشترکی درخصوص نحوه تعامل سازمان فاوا شهرداری یزد با نظام صنفی رایانه در محل سازمان فاوا تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در این نشست که با حضور مدیرعامل و مدیران داخلی سازمان فاوا و اعضای هیات مدیره سازمان نظام صنفی تشکیل شد مسعود تاج آبی، مدیرعامل سازمان فاوا اظهار داشت: با توجه به تجربیات و دانش فنی سازمان فاوا در حوزه فناوری اطلاعات در فعالیت های شهری و شهرداری ها، این سازمان می تواند با سازمان نظام صنفی رایانه همکاری متقابل داشته باشد.

تاج آبی در ادامه افزود سازمان نظام صنفی رایانه می تواند در طراحی و تولید نیازهای نرم افزاری، پشتیبانی خدمات تخصصی، مشاوره، مشارکت در فروش تولیدات سازمان فاوا، آموزش های تخصصی، برگزاری همایش و سمینارها، انجام مطالعات مورد نیاز برای جلب مشارکت کننده داخلی و خارجی در خصوص شهر هوشمند در تعامل باشند که این امر مستلزم تعیین نحوه تعامل سازمان با نظام صنفی است.

حمیدرضا قمی، رئیس هیات مدیره نظام صنفی با اشاره به اینکه توان فنی بخش خصوصی در زمینه فناوری اطلاعات طی سالهای گذشته روندی نزولی داشته است به اهمیت ظرفیت سازی بخش خصوصی تاکید و افزود می تواند با تشکیل کمیته های تخصصی ضمن ارائه راه حلی مناسب برای حل مشکلات موجود فناوری اطلاعات منافع مشترک را نیز تأمین نمود.

در پایان این نشست مقرر شد نظام صنفی ظرف مدت یک هفته برنامه پیشنهادی خود را درخصوص نحوه ارتباط و تبادل تجربیات به سازمان فاوا اعلام نماید.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار