رحمتی پور: تيم ملی جوان و پر انرژی است

سرمربی اسبق تیم بسکتبال شیمیدر گفت: تیم ملی بسکتبال كشورمان آمادگي بالايي دارد و مي توان به موفقيت آن اميدوار بود.

جواد رحمتی پور در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ملی بسکتبال ایران جوان گرایی خوبی انجام داده است و از ابتدا خود را برای این رقابت ها آماده می کند می توان به پیروزی این تیم مقابل تیم های یونان و مکزیک امیدوار بود.
وی افزود: بازی های دوستانه ایی که در تورنمنت اطلس چین داشتیم برای تیم ما بسیار مفید بود وباعث شد اعتماد به نفس بازیکنان تیم تا حدی بالا برود.

رحمتی پور در مورد میانگین قدی تیم یونان گفت: میانگین قدی بازیکنان یونان بالاتر از2 متر است و میانگین قدی تیم ملی کشورمان 198 سانتی متر است اما بازیکنان ما نسبت به بازیکنان تیم یونان جوان تر و با پر انر‍ژی تر است.

رحمتی پور گفت: تیم ملی یونان بسیار قدرتمند است و در یک بار مقام پنجم جام اروپا را به دست آورده است به همین دلیل بازیکنان مطرحی در این تیم وجود دارد.

جواد رحمتی پور درباره ی وضعیت خود گفت: در حال حاضر مربی تیم ملی بسکتبال ب هستم و ما دو بازی در تورنمنت ارمنستان داشتیم که مقابل تیم بزرگسالان ارمنستان با نتیجه 85 بر 59 شکست خوردند و مقابل تیم جوانان زیر 20 سال با نتیجه 80 بر 59 به برتری رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های بسکتبال باشگاه ها هم اکنون در خواب به سر می برد و هنوز در رابطه با تیم باشگاه ها ابلاغی صورت نگرفته است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار