ارومیه؛

نصب دوربین های ثبت تخلف جاده ای

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی از در دست اقدام بودن نصب دوربین های ثبت تخلف جاده ای در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بابک قهرمانی با اعلام این خبر افزود: ایمنی یکی از مهمترین اولویت های کاری اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان به شمار می رود که در این راستا توسعه سیستم های هوشمند حمل و نقل جاده ای در دست اقدام است و نصب دوربین های ثبت تخلف جاده ای نیز مورد پیگیری جدی قرار دارد.

وی ادامه داد: تخلفاتی همچون سرعت غیرمجاز از مهمترین عوامل تصادفات جاده ای به شمار می رود که در کنار حضور پلیس در جاده ها، تجهیز محورهای ارتباطی به دوربین های ثبت تخلف به صورت شبانه روزی و در تمام شرایط جوی و آب و هوایی امکان ثبت آنلاین تخلفات را فراهم می کند و می تواند در افزایش ایمنی ترددهای جاده ای و کاهش چشمگیر تخلفات حادثه آفرین تاثیربسزایی بدنبال داشته باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: طرح نصب دوربین های ثبت تخلفات در محورهای ارتباطی به صورت یک طرح کشوری از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا می شود که با پیگیری های لازم و جدی مکان یابی اولیه جهت نصب این دوربین ها توسط کارگروهی متشکل از اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، اداره کل راه و شهرسازی، قرارگاه پلیس راه استان و شرکت مجری به مرحله اجرا در آمد.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی اظهار کرد: نصب دوربین های ثبت تخلف امکان مدیریت برخط به صورت شبانه روزی را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: دوربین ، جاده ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.