ارومیه؛

نشست خبری اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین

نشست خبری دکتروچمن گلی و رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولین با اصحاب رسانه در خصوص اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین و موضوعات ورزشی برگزار شد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جوانپور رییس هیات جانبازان و معلولین استان در گفتگو با خبرنگاران از حمایت های بی دریغ دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان در برپایی آبرومند اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین در ارومیه تقدیر کرد و گفت : این اردو در راستای آمادگی برای المپیک ریو با حضور جهان پهلوان سیامند رحمان مرد اخلاق و افتخار استان و4 ورزشکار و 2 مربی و 1 سرپرست و 2 نفر همراه رشته وزنه برداری کشورمان در ارومیه در حال برگزاری است .

عبداله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در نشست خبری با خبرنگاران در حاشیه اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین در ارومیه از آمادگی استان برای برگزاری تمامی اردوهای تیم های ملی خبر داد .

چمن گلی گفت : تمام تلاش استان در این اردو و همه اردوهای موردنظر رضایت ورزشکاران و امادگی برای کسب مدال می باشد.

چمن گلی افزود : در سال 95 بر ان هستیم با برنامه ها و مسابقات مختلف ورزشی از جمله پاراگلایدر , تنیس , شطرنج , کاراته , کشتی , وزنه برداری , کونگ فو , دومیدانی, والیبال و ... حداقل میزبان 5 هزار خارجی به استان باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.