بیرجند؛

اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر در خراسان جنوبی

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان خراسان جنوبی از محدودیت ترافیکی در سطح استان به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان باتوجه به برگزاری نماز عید فطر در مصلی المهدی (عج) در بیرجند گفت : اتوبوس‌های شرکت واحد و تاکسی‌ها از نقاط مختلف شهر برای عزیمت نمازگزارن به مصلی و برگشت آنها آماده سرویس‌دهی خواهد بود، بر این اساس از همشهریان تقاضا می‌شود حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و در صورت نیاز به استفاده از وسایل نقلیه شخصی از مسیرهای تعیین شده تردد کنند.

سرهنگ رضایی افزود : نمازگزارانی که از جنوب شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار پیامبر اعظم(ص) و پارکینگ‌های حاشیه این بلوار استفاده کنند، نمازگزارانی که از شمال شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار شهدای عبادی، تقاطع عباس آباد، میدان ابن حسام، بلوار صنعت و معدن و از پارکینگ‌های تعبیه شده در ضلع غربی بلوار صنعت و معدن مقابل مصلی المهدی (عج) و پارک جنگلی استفاده نمایند.

وی گفت : نمازگزارانی که از معصومیه و سایت اداری قصد عزیمت به مصلی را دارند می‌توانند از پارکینگ تعبیه شده در ضلع جنوبی و شمالی تالار کیان استفاده کنند، همچنین پس از نماز عید فطر 2 لاین عبوری بلوار صنعت و معدن به طرف میدان ابن حسام یکطرفه خواهد شد و تقاطع بلوار صنعت و معدن و شهید شهاب تا میدان آدینه محدودیت تردد خواهد داشت./

وی افزود : در شهرستان قاین بلوار بسیج از سه‌ راه معلم تا تقاطع بامشاد-خیابان مصلی-کوچه معلم 2 از سمت ورودی خیابان مصلی تا جلوی سالن ورزشی فتح‌المبین و کوچه بسیج 2 محدودیت ترافیکی خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان خراسان جنوبی گفت : همچنین آزاد، سه‌‌راهی دانشگاه آزاد تا سه‌ راهی پارک ملت، سه‌ راهی پارک ملت تا خیابان ورزش، خیابان ورزش و کوچه‌های منتهی به ورزشگاه شهید درخشان اعمال می‌شود.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی شهرستان نهبندان اظهار داشت: توقف و تردد تمامی وسایل نقلیه در بلوار معلم حدفاصل میدان بسیج تا تقاطع خیابان آزادی و همچنین محدوده میدان بسیج از ساعت 5 و 30 دقیقه صبح تا پایان مراسم ممنوع است.

وی اظهار کرد: در شهرستان بشرویه نیز لاین جنوبی بلوار امام حسین(ع) حد فاصل بهشت امام حسین(ع) و خیابان پرستار از ساعت 7 صبح محدودیت تردد و توقف اعمال خواهد شد. همچنین در شهرستان سربیشه خیابان مطهری-سه‌ راه شهید حسینی به سمت میدان شهدا و بلعکس-میدان استقلال به سمت میدان شهدا و بلعکس و در میدان شهدا تردد و توقف ممنوع است.

سرهنگ رضایی محدودیت های ترافیکی شهرستان سرایان را که از ساعت 6 صبح آغاز می‌شود اعلام کرد و گفت: خیابان امام خمینی محدوده مسجد جامع-( امام خمینی 24 و 22 ) جزو محدودیت تردد و توقف وسایل نقلیه است، در شهرستان زیرکوه نیز مسیر جنوب به شمال و بلعکس بلوار آیت‌الله فقیه _مسیر غرب به شرق و بلعکس بلوار مصلی از ساعت 6 صبح تا پایان مراسم مسدود و پارکینک مصلی (ضلع شرقی) جهت پارک خودروهای شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود : در سایر شهرستان‌ها ممنوعیت و محدودیت خاصی وجود ندارد

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.