ساری،

دعوت از 4 والیبالیست مازندرانی به اردوی فرنگ

4 مازندرانی به دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال نشسته ایران دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: ملی پوشان دعوت شده 18 تیر وارد محل برگزاری تمرینات در کمپ تیم های ملی خواهند شد و پس از سه روز تمرین، بامداد 22 تیر به آلمان اعزام می شوند.

هادی رضایی افزود: پس از ورود به آلمان به مدت 3 روز در شهر کوبلنز اقامت خواهیم داشت، 2 دیدار دوستانه با تیم ملی آلمان برگزار می کنیم.پس از آن به شهر لورکوزن می رویم و با تیم های چین و آلمان دیدارهای دوستانه برپا کنیم. البته تیم روسیه هم برای این بازی های تدارکاتی اعلام آمادگی کرده که هنوز حضورش قطعی نیست.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: پس از برگزاری دیدارهای دوستانه در آلمان به هلند سفر خواهیم کرد و 2 روز هم در آمستردام با تیم ملی هلند روبرو می شویم.

رضایی گفت: اینکه پیش از بازی های ریو با تیم های پارالمپیکی روبرو می شویم بسیار فرصت خوبی است و می توانیم تیم را بار دیگر از نظر نکات فنی،تکنیکی و تاکتیکی محک بزنیم و با آمادگی کامل عازم بازی های پارالمپیک شویم.

وی افزود: پس از این اردو، مردادماه دو مرحله دیگر تمرین خواهیم داشت و آخرین مرحله ی تمرینات نیز شهریور برپا خواهد شد. البته ترکیب نهایی 12 نفره برای بازی های پارالمپیک پس از این اردو اردو مشخص می شود.

امیرحسین کفشدار ،رمضان صالحی،مرتضی مهرزاد و مجید لشکری 4 والیبالیست مازندرانی دعوت شده به این اردو هستند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار