شهرکرد؛

كسب رتبه برتر در پنجمین جشنواره كشوری تجارب برتر تربیتی

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از كسب رتبه برتر توسط فرهنگی استان در پنجمین جشنواره كشوری تجارب برتر تربیتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهروز امیدی گفت: مژگان مهران فرد دبیر منطقه خانمیرزای شهرستان لردگان موفق به كسب رتبه برتر در پنجمین جشنواره كشوری تجارب برتر تربیتی شد. 

وی، هدف از برگزاری این جشنواره را ترغیب و تشویق فرهنگیان برای حضور در عرصه های پژوهشی و تحقیقاتی، شناسایی استعدادها و منابع انسانی توانمند در امور تربیتی، دسترسی به نظرات صاحبنظران و بکارگیری آن در حوزه پرورشی، تولید آثار فرادستی در زمینه های تربیتی و پرورشی و انتشار یافته های پژوهشی، توسعه رقابت سازنده و ارتقای كیفیت خدمات تربیتی بر اساس نظام معیار بیان کرد.

امیدی ادامه داد: این جشنواره هر ساله توسط معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش و با شرکت مربیان، دبیران، مدیران و آموزگاران مدارس برای ارائه تجارب ناب تربیتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی و منطقه ای این جشنواره، دی ماه سال گذشته با شرکت 100 فرهنگی در چهارمحال و بختیاری اجرا شد، اضافه کرد: از این تعداد 34 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند و از مرحله استانی نیز 4 نفر به مرحله کشوری معرفی شدند.

به گفته امیدی؛ همایش تجلیل از منتخبین مرحله کشوری پنجمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، 30 و 31 تیرماه جاری در شیراز برگزار می شود.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار