خمارلو: نقل قول‌ها و بعضی اخبار منتشر شده صحت ندارد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: نقل قول‌ها و بعضی اخبار منتشر شده از اردوی اوکراین با توجه به عدم حضور خبرنگاران در اینجا و تعداد کم تماشاگران قابل اعتنا نبوده و صحت ندارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پندار خمارلو  افزود: پرسپولیس در اوکراین شرایط اردویی بسيارمطلوبی را پشت سر می‌گذارد و در اینجا همه امکانات لازم برای اعضای تیم و اجرای برنامه‌ها توسط کادر فنی فراهم است. بازی‌های دوستانه خوبی هم تدارک دیده شده است. خوشبختانه با اقداماتی که از مدت‌ها قبل توسط باشگاه  صورت گرفته كليه اعضای تیم بدون مشکل در اردو شرکت کرده اند و تنها مورد مربوط به حسین ماهینی می‌شود که همچنان امیدواریم با مساعدت مراجع ذیربط امکان حضور در اردو را پیدا کند.

وی با اشاره به انتشار بعضی اخبار و نقل قول‌ها از اردوی تیم در اوکراین ادامه داد: در روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی و در بعضی سایت‌های خبری به برخی اخبار و حتی نقل قول‌ها از اعضای تیم حاضر در اوکراین برخورد کرده‌ایم که اصلا صحت نداشته است و بسیاری روایات منتقل شده درست نیست. به عنوان مثال باید به مطالبی اشاره کنیم که در ارتباط با گفتگوی یکی از مسوولان تیم با تماشاگران حاضر در ارتباط با تصویربرداری از تمرین صورت گرفته است. این در حالی است که در اینجا تماشاگران ایرانی زیادی نداشتیم که دو دلیل دارد. اول اینکه تمرینات ما بیشتر در روزهای کاری بوده است و از سوی دیگر اکثریت ایرانی‌های حاضر در اوکراین دانشجو هستند که با توجه به تعطیلات تابستانی دانشگاه ها به ایران بازگشته‌اند. در اینجا حداکثر تعداد تماشاگرانی که در یک تمرین حاضر شده‌اند 10 نفر بودند و دو سه نفر هستند که به صورت ثابت اینجا حضور دارند و به تيم هم كمك معنوي فراواني كرده اند كه جا دارد از فرصت استفاده كرده و از اين عزيزان تشكر كنم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در اینجا خبرنگاری حضور ندارد و سايت هاي معتبر خبري اخبار و گزارش تمرين را يا از طريق سايت باشگاه و يا از كانالي كه اخبار مستقيم از طريق اينجانب براي خبرنگاران در آنجا ارسال مي شود، دريافت مي كنند و به همين دليل  بعضی مطالب و نقل قولهايي که منتشر می‌شود در حد گمانه زنی است. بازیکنان و مسوولان تیم از جمله محمود خوردبین هم با اعلام اینکه تماسی با آنها برقرار نشده است، هرگونه اظهارنظری را تکذیب کرده‌اند. در همین ارتباط از رسانه‌های محترم و هواداران عزیز تقاضا می‌شود اخبار و مطالبی را مورد توجه قرار دهند که به شکل رسمی یا از طریق منابع معتبر مطرح می‌شود و صحت آنها قابل اعتنا است.

خمارلو همچنین درباره اینکه آیا بازی با دینامو کی‌یف قطعی شده است یا نه، تصریح کرد: در مورد بازی با دینامو کی‌یف مساله این است که ما تا 13 جولای در اوکراین هستیم و تیم دینامو کی‌یف هم تا دهم جولای (20 تیر) در اردوی اروپایی خود به سر می‌برد و بعد از آن هم بازيكنان اين تيم قطعاً مي بايست دو، سه روزي استراحت كنند كه به همين دليل باید ببینیم در روزهاي آينده هماهنگی برای این بازی یا دیدار تدارکاتی دیگر چگونه خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار