محمودرضا قدیریان گفت: من مجری شبکه خاصی نیستم و کار و زندگی‌ام بستگی به پیشنهادهایی دارد که در عالم صدا یا تصویر به من می‌شود.

محمودرضا قدیریان، گوینده و مجری رادیو و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار   حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص ویژه برنامه «با هم، برای هم» و اجرای اختتامیه سی امین روز از جشواره فیلم، عکس دلنوشته و دلگویه های مردم گفت: «با هم، برای هم» عنوان برنامه ای برای خود مردم است که صفر تا صد آن را مردم با عکس، فیلم، دل گویه و دلنوشته های خودشان در قالب جشنواره رمضانی برپا کردند.

وی ادامه داد: امروز از ساعت 15 تا 16 به مدت یک ساعت به مناسبت عید فطر برنامه داریم و در روز پنجشنبه اسامی برندگان را به همراه جشن اختتامیه برگزار می کنیم.

قدیریان درخصوص عکس، فیلم و ...ارسالی از سوی مخاطبان بیان کرد: در حال حاضر با حجم بالایی از فرستاده های مردم روبرو شدیم و انتخاب بین آنها کار سختی است،  اما معیار را ما به روی انتخاب موضوعات ساده، مردمی و رعایت زیبا شناسی و صفحه بندی گذاشته ایم.

مجری «با هم، برای هم» افزود: توقع حرفه ای بودن از مردم نداشتیم و نمی خواستیم کاری حرفه ای مانند جشنواره های 100 ثانیه ای انجام بدهیم. در اصل برنامه «با هم، برای هم» یک جشنواره ی مردمی است که خود مردم سازندگان آن هستند.

وی در خصوص ادامه دار شدن این برنامه تلویزیونی اظهار داشت: حتما این برنامه با پتانسیل ها و توجه ای که مدیریت شبکه دو سیما به آن دارد می تواند ادامه داشته باشد اما چون اسپانسر «با هم، برای هم» خود شبکه است این کار را قدری سخت می کند، اما واقعا این برنامه هم برای مردم و هم برای مدیران مهم و با استقبال خوبی مواجهه شده است.

قدیریان افزود: «با هم،‌ برای هم» در این سی روز با استقبال خوبی مواجه شد و اکثر مخاطبینی که در این چند سال همراه من بودند و بینندگان شبکه دو سیما همراه ما شدند. نشان دادند که برنامه ای که محتوای آن را خودشان در دست داشته باشند و از تفکرات خود مردم ساخته شود را دوست دارند و ایت اتفاقی است که در «با هم، برای هم» رخ داد و درکل محتوای برنامه از فیلم، عکس، دلنوشته و دل گویه های مردم بود و من تنها این پیام ها و تفکرات را انتقال می دادم.

مجری برنامه تلویزیونی «ساعت 25» از ماندگاریش در شبکه دو سیما گفت: من برای شبکه خاصی نیستم و کار و زندگی ام بستگی به پیشنهادهایی دارد که در عالم صدا یا تصویر به من می شود. در تمام این سالها سعی کردم کاری را انجام بدهم که در توانم است، هم اکنون پیشنهادهایی از شبکه های یک و سه دارم ولی امکان اینکه در شبکه دو برنامه ای دیگر را اجرا کنم هم وجود دارد.

قدیریان به ادغام یا قطع شدن شبکه شما اشاره کرد و گفت: ما را دقیقاً شب عید از شبکه شما بیرون کردند و خود شب عید آنتن این شبکه استانی و مرکزی را جمع کردند. آنهایی که در جاهای دیگر مشغول بوددند به کار قبلی برگشتند و مابقی به خانه هایشان رفتند.

وی ادامه داد: شبکه شما یک شبکه استانی با گویش و لهجه های مختلف ایرانی بود، شبکه ای که مختص استانها و مراکز کشور بود، به همین دلیل هم مخاطبان زیادی داشت و اتفاق خوبی را چه در مرکز کشور و چه در صدا و سیمای استان ها رقم زده بود.

قدیریان در پایان با تشکر از تمام مردم و همراهی بییندگان در سی روز از ماه مبارک رمضان عنوان کرد: از مردم به خاطر تمام محبت ها و همراهی آنها در این سی روز تشکر می کنم. من همیشه در برنامه هایم بین پیام ها، پیامک های انتقادی بسیار داشتم اما در «با هم، برای هم» حتی یک پیام انتقادی هم نبود و از مردم عزیز به خاطر تمام فایل های ارسالی سپاسگزارم.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار